Międzynarodowa ikona mody oraz ambasadorka marki St. Tropez – Kate Moss obchodzi w tym roku 40-te urodziny. Z tej okazji St. Tropez – wiodąca marka produktów w kategorii skin-finishing zdradza kilka szczegółów z życia Kate: od debiutu, przez ulubiony program telewizyjny i kosmetyczny must-have po najciekawsze fakty, dotyczące ikony mody…
40 faktów o Kate Moss:
Została odkryta na lotnisku JFK w Nowym Jorku w wieku 14 lat
Robi dżem śliwkowy z owoców rosnących w ogrodzie posiadłości w Cotswold
Kibicuje Chelsea
Miała 15 druhen na swoim ślubie z Jamie Hince
Jeśli mogłaby być zwierzęciem, byłaby lwicą
Wystąpiła w teledysku White Stripes
Jest uzależniona od herbaty; pije 10-15 filiżanek dziennie
Jej ulubiony ser to Stilton
Ma brata o imieniu Nick, który był kiedyś modelem
Pojawiła się na ponad 300 okładkach magazynów
Od swojego debiutu w 1993 roku była na okładce Vogue’a 33 razy
Obecnie jest redaktorem w brytyjskim wydaniu Vogue’a
Wystąpiła nago w sesji zdjęciowej promującej produkty samoopalające marki St. Tropez
Sama kupiła sobie pierścionek zaręczynowy w 2008 roku, ponieważ jej narzeczony Jamie Hince, nie mógł sobie w tym czasie na to pozwolić
Jest matką chrzestną Iris – córki Jude’a Law
Woli „Władcę pierścieni” od „Harry’ego Potter’a”
Obsesyjnie nie znosi łączenia złota ze srebrem
Jej przyrodnia siostra, Lottie, pracuje dla tej samej agencji modelek Storm
W 2005 roku nagi portret Kate, malowany przez Luciena Freuda został sprzedany za 3,9 mln funtów
W British Museum znajduje się jej rzeźba ze złota warta 1,5 mln funtów
Nie lubi wysyłania SMS- ów ponieważ jest samozwańczym „snobem gramatycznym”
Dobiera akcesoria telefonu do stroju
Jej ulubioną grą jest „Dumb Ways to Die”
Z okazji 60-tych urodzin magazynu Playboy, uświetniła wydanie jubileuszowe, pojawiając się na jego okładce
Sesja dla marki St.Tropez odbyła się w najzimniejszym dniu roku, choć zdjęcia wyglądają, jakby były zrobione na słonecznej plaży
Jej kosmetyczny must-have to czarny eyeliner
Zaśpiewała z Bobby’m Gillespie i Jason’em Spaceman’en na ich albumie „Spiritualized”
Manolo Blahnik tworzył jej ślubne buty pięć razy, aby upewnić się, że są doskonałe
Kolekcja zaprojektowana przez Kate pojawi się w sklepach Topshop w 2014 roku i będzie sprzedawana w 40 krajach na całym świecie
Jej ikoną piękna jest Jerry Hall
Uważa, że liczba 13 nie jest pechowa
Inspiracje modowe czerpie od Mick’a Jagger’a
Największym rozczarowaniem w modzie są dla niej spodnie ogrodniczki
Po raz pierwszy użyła kosmetyków marki St. Tropez 15 lat temu, przed wyjazdem na Ibizę
Razem ze swoim byłym partnerem Johnny’m Depp, wystąpiła w najnowszym teledysku „Queenie Eye” Paula McCartney’a
Jest fanką opery mydlanej „Eastenders”
Nigdy nie pozbywa się ubrań, których nie nosi, wszystkie trzyma dla córki Lili, w specjalnie wynajętym magazynie
Jej ulubiony look festiwalowy to połączenie krótki szortów, kaloszy, soli morskiej do włosów w sprayu i opalenizny od St.Tropez
Nie jest naturalną blondynką
Jedna rzecz, która nie zmieniła się podczas jej oszałamiającej kariery to miłość Kate do marki St. Tropez, której używa od 15 lat. Kate mówi: „St.Tropez ma szeroką gamę produktów zapewniających naturalnie wyglądającą opaleniznę. To sprawia, że czuję się bardziej pewna siebie. Po prostu czuję się lepiej, gdy patrzę w lustro i widzę, że moja skóra wygląda pięknie i zdrowo”.
Kate Moss jest ambasadorką marki St. Tropez.