Styczniowe wydanie magazynu JOY zamyka cykl zmian w piśmie, które redakcja sukcesywnie wprowadzała od sierpnia bieżącego roku. Zmianie poddana została makieta pisma – sesje zdjęciowe są bardziej dynamiczne, zdjęcia większe, teksty zostały wzbogacone o nowe znaki graficzne, wiele działów zyskało nowe tytuły oraz sposób prezentacji, każdy dział otwiera temat wiodący tzw. operner, pojawiają się specjalne znaczniki JOY (np. „JOY kocha”, „JOY pssst”, „JOY supercena”), które mają zwrócić uwagę czytelnika na informacje, teksty czy produkty szczególnie polecane przez redakcję magazynu. Dział kultura oraz cover story zostały przeniesione na koniec pisma. Odmieniony JOY jest magazynem o trendach w modzie, urodzie i szeroko pojętym life style. Pokazuje, co nowego dzieje się na wybiegach, showbiznesie i w streetsyle.
Ponadto w magazynie: aktor Kamil Kula opowie o swoich planach oraz pomyśle na karierę, Street Look, czyli makijaże inspirowane niegrzecznym stylem ulicy, Sylwestrowa sesja modowa w stylu glamour, Horoskop na 2014 rok.
Gwiazda z okładki: Marina Łuczenko opowie o swojej miłości do mody, zakupowych kaprysach, które spełniła oraz o nieszablonowym podejściu przy kreowaniu własnego stylu.
Temat z okładki: Żyje po swojemu – raport na temat osób, które w dorosłym życiu nie poszły śladami rodziców.
Styczniowy JOY w kioskach od 19 grudnia.
Kampania: INTERNET: MILIONKOBIET.PL, ZEBERKA.PL, KOZACZEK.PL, FACEBOOK JOY
Za kreacje kampanii odpowiada dział marketingu i promocji Hearst-Marquard Publishing Sp. z o. o.