Czy Polki są gotowe na bycie włóczęgą?
Dziurawe, powyciągane t-shirty. Poszarpane swetry. Wszystko za duże i za długie…. czy to wpisuje się w kanony piękna?
Dwie charyzmatyczne dziewczyny Monika Szczuka i Natasza Dziewit, pasjonatki życia, świetne obserwatorki kobiet udowodniły, że kobiecość nie musi być szyta na miarę.
Styl jaki promują na polskim i zagranicznym rynku nie jest wpisany w ogólnie przyjęte szablony modowe. Ich wizja ubierania kobiet łączy ze sobą trzy ogniwa – formę, świadomość oraz sztukę. Każdy centymetr uszytej rzeczy jest doskonale przemyślany, wykonany z optymalnie dobranego materiału oraz osnuty dużą dawką kobiecej intuicji.
Wszystko po to, aby ich Klientki mogły osiągnąć harmonię wewnętrznej i zewnętrznej ekspresji. Aby mogły czuć się sobą i w pełni manifestować swoją indywidualność i niepowtarzalność.
Same projektantki są świetnym przykładem na to, że ogólnie przyjęta definicja piękna i kobiecości już dawno dewaluowała.
Marka Kiss The Frog to pewne rodzaju zjawisko, to materiał połączony z duchową harmonią. Wskazuje na to również fakt, że każda rzecz wychodząca z ich pracowni przyjmuje niebanalną, poetycką nazwę korespondującą ze stanem duszy. Tylko od nas kobiet zależy czy jesteśmy gotowe na wędrówkę w głąb siebie czy nie.
Każda świadoma swojego wewnętrznego piękna kobieta zakocha się w tej marce.
Prezentujemy Państwu lookbook z zimowej sesji ..
to się chyba nie przyjmie. Kobiety uwielbiają być eleganckie – wydaje mi się, że żadna dziewczyna nie założy takich ciuchów
Naprawdę dziwna kolekcja 😀 Nie wiem czy to się przyjmie. Bo czy są jakieś pozytywne skojarzenia z włóczęgą ? Raczej niewiele.