Nowe marki w Blue City

Listopad był wyjątkowo urodzajny dla CH Blue City – grono jego butików i stoisk powiększyło się o kilka nowych.

Oprócz sklepu z odzieżą dla mężczyzn Giacomo Conti i stoiska z kosmetykami hipoalergicznymi marki Biały Jeleń klienci mogą ubrać się modnie w butikach Imperial Store, Colorsheke+ czy The Nim, kupić coś dla dzieci w sklepie SAM 0-13, zabłysnąć biżuterią Nikki Lissoni i odwiedzić pierwszy pop-up shop La Bochemia.eu.

IMPERIAL STORE

(Lokalizacja: poziom „0”, Powierzchnia: 175 metrów kwadratowych)

Elegancja, klasa, pewność siebie – to cechy kobiet, do których skierowane są ubrania marki Imperial. Z kolei wygoda, oryginalność i nowoczesność pasują do dziewczyn lubiących styl marki Please. Obie od listopada są dostępne w salonie Imperial Store w Blue City.

Odważne,  nowoczesne formy – to łączy obie linie. To, co je różni, to chyba kategoria wiekowa. Ubrania marki Imperial są skierowane raczej do kobiet, a Please – do dziewcząt, chociaż z drugiej strony każda z nas czasem bywa kobietą, a czasem dziewczyną. Raz mamy ochotę założyć świetnie skrojony kostium czy elegancką sukienkę, a innym razem – luźne dżinsy i modną bluzę z wyrazistym wzorem. I bardzo dobrze, obie wersje siebie można odnaleźć w Imperial Store!

SAM 0-13

(Lokalizacja: poziom „-1”, powierzchnia: 73 metry kwadratowe)

Największa grecka marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą odzieży dziecięcej. Ceniona w Europie dzięki wysokiej jakości tkanin. Charakteryzują ją piękne wzory, żywe kolory oraz bardzo wysoka jakość produktów w  przystępnej cenie. Nowy salon SAM 0-13 od listopada w Blue City.

Nie wiadomo, czy ubrana tej marki bardziej cenią najmłodsi, czy ich rodzice – prawdą jest, że ci drudzy zwracają uwagę na ich jakość i przystępną cenę, ci pierwsi – na kolory i wygodę. I nic dziwnego, kolekcje są projektowane, aby zapewnić dziecku komfort (to liczy się dla niego najbardziej) i elegancję (to z kolei lubią rodzice). Wszystkie projekty charakteryzuje motto marki: playfull fashion – inspiruje do kreatywności, zabawy kolorami, zachęca do pobudzenia wyobraźni tak, aby dziecko ubrane w SAM 0-13 mogło się cieszyć każdą chwilą podczas zabawy, spaceru, jak i bardziej oficjalnych momentów w życiu. Warto dodać, ze w ofercie sklepu jest też darmowa stylizacja młodego klienta.

NIKKI LISSONI

(Lokalizacja: poziom „+1”, Powierzchnia: 12 metrów kwadratowych)

Kolejna znana marka biżuterii właśnie otworzyła swoje stoisko w Blue City. Jej wyjątkowy koncept polega na zastosowaniu starego jak świat mechanizmu medalionu z wymiennym wnętrzem, jednak w nowoczesnej formie i wydaniu.

Nikki Lissoni to połączenie tradycji z nowoczesnością, ponadczasowość wzorów i ciągłe podążanie za trendami. Gwarantuje stale rosnące powodzenie w różnych zakątkach świata, wśród kobiet o różnym wieku i stylu. Jest dostępna dla wszystkich, dzięki przystępnej cenie: średnio od 140 do 500 zł, a reprezentuje sobą wysoką jakość, dzięki unikalnej nanoceramicznej powłoce chroniącej złocenie oraz Swarovski ® Elements. Każdy element jest ręcznie wykończony przy użyciu tradycyjnych metod jubilerskich.

W ofercie salonu naszyjniki, bransoletki, kolczyki. Wszystkie z wymiennymi medalionami.Palladowana stal pokrywana srebrem, żółtym lub różowym złotem. Wielość wzorów i rozmiarów.

COLORSHAKE+

(Lokalizacja: poziom „-1”, Czas: Powierzchnia: 69 metrów kwadratowych)

Butik skupiający pod jednym dachem polską modę, design, akcesoria, longboardy oraz rowery od listopada poszerzył grono Najemców Blue City.

Butik COLORSHAKE+ to nowy pomysł właścicielki marki COLORSHAKE, Ewy Konstantynowicz. Postanowiła stworzyć alternatywny multibrand, który skupiałby pod jednym dachem młode, polskie, prężnie rozwijające się marki, które stworzą konkurencję dla wielkich sieci odzieżowych. Jego siłą są krótkie serie oraz unikatowość kolekcji.

W COLORSHAKE+ klienci znajdą młodzieżowe, sportowe marki, między innymi ubrania, dodatki i gadżety od streetowo-boardwearowej marki COLORSHAKE, unisex od Madox Design, kurtki i torby Nanu, tuniki i bluzy Mint & Pepper, leginsy Smoof & Loco, męską modę dla brodaczy The Urban Beard, oraz ubrania dla miłośników sportów deskowych Awake Clothing. Ponadto w ofercie sklepu znajdują się okulary Awake Optic, ręcznie wykonana biżuteria od Anny Blauth, oraz polski design – lampy, napisy ścienne z drewna oraz styroduru od marki Twórczywo. Sportowy charakter sklepu widać także w polskich longboardach Hillbomber Longboards oraz w kolorowych mini deskorolkach Fish Boards. Dopełnieniem całości są rowery miejskie marki United Cruiser oraz trampki Komrads.

Na oficjalnym otwarciu butiku 13 listopada pojawiła się m.in. Monika Mrozowska, która jest autorką limitowanej linii bluz oraz tunik dla marki COLORSHAKE. Wszyscy klienci przy lampce wina musującego Freixenet mogli oddać się w ręce stylistów fryzur z atelier U Fryzjerów.

LA.BOHEMIA.EU POP-UP SHOP

(Lokalizacja: poziom „0”, Powierzchnia: 206metrów kwadratowych)

Pop-up shop, czyli sklep tylko na chwilę, to idea, która narodziła się w Wielkiej Brytanii. To miejsce, w którym mieszka moda, gdzie rodzą się pomysły i gdzie można nie tylko kupić designerskie ubrania czy sprzęty, ale też o nich porozmawiać. La.Bohemia.eu – pierwszy pop-up shop w Blue City, miał swoje otwarcie 22 listopada.

Pop-up shop LaBohemia.eu, powstał z zamiłowania do oryginalnych projektów. Przemyślany wystrój (biel i prostota) oraz szeroka oferta sprawiają, że to jeden z najciekawszych sklepów w Warszawie. Pozwala stworzyć unikalne środowisko, które angażuje swoich klientów. Znaleźć tu można ubrania, buty, biżuterię, dodatki, gadżety dla najmłodszych oraz elementy wystroju wnętrz. Przedmioty, które każdy chciałby mieć, ale nie wie, gdzie ich szukać. LaBohemia zaprasza do   świata spokoju i fascynacji. W asortymencie sklepu można znaleźć perełki takich marek jak: MUSES Natasza Urbańska & Agnieszka Komornicka, Jarosław Ewert, MOZCAU, Sylwia Majdan, Risk Made In Warsaw, Czesiociuch i inni.

To miejsce dla każdego. Zarówno dla osób poszukujących nietuzinkowych świątecznych podarunków dla najbliższych jak i tych szukających czegoś wyjątkowego tylko dla siebie.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.