Zaskakująca kolekcja Gilesa Deacona dla P&G!

P&G PREZENTUJE INNOWACYJNE 3-STOPNIOWE PODEJŚCIE DO PIELĘGNACJI TKANIN, KÓTRE ZREWOLUCJONIZUJE CODZIENNĄ MODĘ

Giles Deacon_P&G showŚwiatowa czołówka ekspertów w dziedzinie mody i pielęgnacji tkanin omawiała w Mediolanie naukowe aspekty dotyczące dbania o odzież i utrzymywania jej piękna

Giles Deacon zaprezentował swoją pierwszą kolekcję ubrań przeznaczonych do prania w pralce, zaprojektowaną specjalnie na P&G Future Fabrics

W Mediolanie, podczas inauguracyjnej imprezy P&G Future Fabrics, poświęconej markom Fabric Care: Ariel i Lenor, firma P&G zaprezentowała przełomową strategię innowacji w dziedzinie produktów przeznaczonhych do pielęgnacji tkanin. Giles Deacon wraz z zespołem uznanych ekspertów ze świata mody i projektowania tkanin, spotkali się, aby omówić najnowsze osiągnięcia w dziedzinie produkcji tkanin oraz wynikające z nich wyzwania, z którymi muszą zmagać się konsumenci, podczas pielęgnacji swojej odzieży.

P&G Fabric Care przedstawia unikalne 3-stopniowe podejście do pielęgnacji tkanin, dzięki któremu odzież dłużej wygląda jak nowa

Margarita Bahrikeeton z Działu Badań i Rozwoju Produktu P&G zaprezentowała, jak specjaliści z P&G Fabric Care połączyli inspirację i wiedzę naukową zaczerpniętą z marek zajmujących się pielęgnacją włosów i skóry, z wynikami ogólnoświatowych badań dotyczących stosunku konsumentów do ich odzieży, tworząc przełomową strategię repozycjonującą kategorie środków piorących. Margarita Bahrikeeton przedstawiła podejście oparte na 3-stopniowej pielęgancji tkanin, która czyści, chroni i wzmacnia trwałość, piękno i funkcjonalność ulubionej garderoby konsumenta. Według wstępnych informacji przedstawionych na Future Fabrics powstające innowacje produktowe pozwalają dostrzeć, jak dbałość o tkaninę potrafi zmienić zwyczajną odzież w niecodzienne, modne kreacje.

Spotkanie światowej czołówki ekspertów w dziedzinie mody i tkanin

Oficjalny parnet P&G Future Fabrics, znany z trafnych prognoz trendów w świecie mody, firma Première Vision rozpoczęła spotkanie, prezentując najnowsze osiągnięcia w dziedzinie struktury tkanin, które przedstwiła zastępca dyrektora ds. mody, Sabine Le Chatelier. Jej zdaniem, trendy w dziedzinie tekstyliów i mody takie jak FutureCraft świadczą o „zbliżającej się trzeciej rewolucji przemysłowej”. Tkaniny są obecnie czymś więcej niż tylko przeżyciem wizualnym. Działają na znacznie więcej zmysłów, stanowiąc złożone kompozycje włókien o różnorodnych strukturach, przez co wymagają pielęgnacji przy użyciu często wykluczających się wzajemnie środków i technik. Kolejnym punktem spotkania była debata, w której uczestniczyli tacy eksperci ze świata mody jak Valérie Cailliez, dyrektor Institut Français du Textile et de L’Habillement (IFTH), prof. Louise Wilson z londyńskiego Central Saint Martins College, Siegfried Winkelbeiner, dyrektor Schoeller Textiles oraz stylista i gospodarz imprezy Gianluca Longo. Udział tak zróżnicowanego grona ekspertów świadczy o tym, że branża znajduje się w punkcie zwrotnym — pojawianie się nowoczesnych tkanin oznacza, że słowo „modny” może też być już kojarzone z praniem takiej odzieży w pralce.

Najnowsza innowacja — kapsułki piorące Ariel Power to przełom w dziedzinie prania i pielęgnacji tkanin

Prezentując najnowszy produkt marki Ariel i 3 stopniowe podejście do pielęgnacji tkanin, P&G spełniło oczekiwania rynku dotyczące przedłużenie trwałości i piękna tkanin. Nowe trendy w dziedzinie mody oraz tkanin mogą stanowić źródło aż 900 różnych wyzwań w dziedzinie prania. W związku z tym kapsułki piorące Ariel Power nie tylko czyszczą i chronią tkaniny, ale jednocześnie poprawiają stan włókien, dzięki czemu ubrania są nieskazitelnie czyste i dłużej wyglądają jak nowe. Ta innowacja to efekt pracy ponad 100 naukowców i inżynierów oraz prób przeprowadzonych wśród 5000 konsumentów na 8 tonach tkanin, co zaowocowało ponad 50 patentami.

Przedstawiamy nowy Lenor z technologią STEP i długotrwałą świeżością

Owocem trzyletnich intensywnych prac badawczo-rozwojowych z udziałem ponad 25 naukowców jest nowa formuła Lenor, której cząsteczki czynników zmiękczających są nawet 10krotnie mniejsze niż poprzednio, dzięki czemu szybciej i głębiej przenikają przez warstwy materiału, pielęgnując włókna i zmniejszając tarcie między tkaninami w pralce. Zmniejsza to ryzyko uszkodzenia i przedwczesnego zużycia ubrań. Już po 5-10 praniach można przekonać się, że dzięki przełomowej technologii ochrony włókien, ubrania dłużej wyglądają jak nowe. Lenor dostępny jest w sześciu urzekających klasycznych i luksusowych zapachach, a każdy z nich został opracowany we współpracy z czołowymi producentami perfum.

Giles Deacon przedstawia swoją pierwszą kolekcję odzieży przeznaczonej do prania w pralkach i zaprojektowanej specjalnie na P&G Future Fabrics

Dowodem nowej strategii biznesowej był zaskakujący pokaz przygotowany przez nowego globalnego konsultanta P&G ds. mody – Gilesa Deacona, który zaprojektował specjalnie na tę okazję kolekcję ubrań, przeznaczonych do prania w pralkach, a następnie opowiedział o innowacji w dziedzinie tkanin oraz o tym, w jaki sposób innowacje inspirują i będą inspirowały jego prace w przyszłości.

„Projektując tę kolekcję, chciałem stworzyć coś niezwykłego. Zastosowałem kreacje, takie jak np. suknie, a także materiały, które nie spodziewalibyście się, że mogą być prane w pralce. Pracując ze specjalistami z P&G Fabric Care dowiedziałem się, że konsumenci chcą, by ubrania jak najdłużej wyglądały jak nowe, współpracuję więc z P&G nad realizacją tego celu. Jestem przekonany, że w niedalekiej przyszłości coraz więcej projektantów uwzględni w swoich projektach możliwość prania ich w pralkach” – powiedział Giles Deacon.

Mohamed Samir, Wiceprezydent P&G na Europę ds. Fabric Care, powiedział:

„W P&G Fabric Care nieustannie pracujemy nad tym, aby sprostać zmieniającym się potrzebom konsumentów. Wprowadzamy innowacje i udoskonalamy nasze produkty tak, aby nadążać za zmieniającą się modą oraz trendami stosowanych materiałów. Dzięki innowacjom w dziedzinie tkanin moda staje się bardziej przystępna — designerskie ubrania są tworzone z materiałów, które możemy prać w pralkach. W P&G pragniemy zwiększyć przystępność mody i ułatwić konsumentom pielęgnację nowoczesnej, atrakcyjnej odzieży przy użyciu innowacyjnych środków. Uważamy, że umożliwi to współpraca z branżą mody oraz nasze nowe podejście do pielęgnacji tkanin”.

„Inicjatywa P&G Future Fabrics oraz współpraca z naszymi partnerami odzwierciedla misję, zgodnie z którą pomagamy konsumentom w pielęgnacji odzieży, którą kochają, tak aby dłużej wyglądała jak nowa. To wspaniałe, że możemy po raz pierwszy współpracować z czołowymi autorytetami w dziedzinie mody, którzy podzielają wizję i pasję P&G do piękna mody i tkanin. Dzięki tej współpracy i innowacyjnemu podejściu chcemy nadać nowe znaczenie praniu i pielęgnacji odzieży” – dodał Mohamed Samir.