LISTOPADOWY MAGAZYN W CAŁKOWICIE NOWEJ ODSŁONIE!
Listopadowe wydanie magazynu Voyage zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w prasie podróżniczo-lifestyle’owej. Nową redaktor naczelną została Agata Jankowska, która związana jest z magazynem od 12 lat – od początku jako dyrektor artystyczna, a od 2006 roku również jako zastępca redaktor naczelnej. Zastępujemy przewodnikowe ujęcie tematów bliższym życia spojrzeniem na ciekawych ludzi, miejsca i zjawiska. Magazyn zostanie poszerzony o tematykę związaną z kulinariami oraz smakami z podróży. Stawiamy na piękną ekspozycję zdjęć oraz albumowość tytułu, który swoim atrakcyjnym wyglądem, autorskimi materiałami oraz bogatą tematyką zachęcać będzie Czytelników do kolekcjonowania go. Każda część magazynu zawierać będzie w sobie zarówno barwne historie jak i praktyczne informacje – teksty o tematyce kulinarnej wzbogacone będą o przepisy, a artykuły prezentować będą nie tylko kierunki podróżnicze z Polski i ze świata, ale także historię, kulinaria, sylwetki osób związanych z miejscem oraz przydatne wiadomości o lokalnych hotelach i restauracjach.
Nowy Voyage to także odmienione logo oraz odświeżona szata graficzna. Magazyn otrzymuje nowy format – zmniejsza się do wielkości 210×273 mm. Zmianie ulega też papier, okładka magazynu jest sztywniejsza oraz matowa.
Magazyn dostępny będzie w prenumeracie rocznej w promocyjnej cenie 96 zł. Szczegóły na sklep.marquard.pl.
Na 15 listopada 2013 r. planowana jest również całkowicie nowa odsłona portalu internetowego VOYAGE.PL
NOWOŚCI W VOYAGE:
- – Odświeżona makieta, grubsza okładka, nowy papier
- – Nowy logotyp
- – Nowy format 210×273 mm
- – Magazyn wzbogacony o treści kulinarne, smaki z podróży
- – Nowa cena 11,99 zł (w tym VAT 8%)
Listopadowy Voyage w kioskach od 24 października.
Kampania:
INTERNET: MILIONKOBIET.PL, ZEBERKA.PL, KOZACZEK.PL, FACEBOOK
RADIO: Chilli Zet
Za kreacje kampanii odpowiada dział marketingu i promocji Hearst-Marquard Publishing Sp. z o. o.