Początek października zaskoczył firmę Sarenza dobrą wiadomością. Tylko 4 miesiące po osiągnięciu poprzedniego celu (7 milionów sprzedanych butów i torebek), firma sprzedała 8-milionowy produkt od momentu swojego powstania. Co więcej, szczęśliwego zakupu dokonano w Polsce! „Jest to dowód na to, że e-commerce to nie tyle ewolucja, co rewolucja w sposobie dokonywania zakupów. Kraje takie jak Polska, które stosunkowo późno wkroczyły na scenę e-commercu, szybko doganiają sąsiadów z Europy Zachodniej. Polacy kochają modę, a my w Sarenzie kochamy uzależnionych od mody. Moda jest naszym DNA i to od niej wywodzi się pomysł powstania naszej firmy. Polska jest dziś jednym z najszybciej rozwijających się krajów spośród 25, w których dostępny jest sklep Sarenza”, mówi Stéphane Treppoz, Sarenza SA CEO.
Warto również wspomnieć, że ku uciesze przedstawicieli firmy, 8-milionowym produktem okazała się torba Georgia Rose (marka własna firmy Sarenza). Georgia Rose, oferująca buty oraz torebki w najmodniejszych fasonach, to marzenie każdej fashionistki. Buty są dostępne w wielu różnych rozmiarach i atrakcyjnych cenach. Georgia Rose wie, że życie składa się z tysięcy wyjątkowych chwil, dlatego marka tworzy unikalne modele na każdą okazję. Fantastyczne połączenie jakości i ceny sprawia, że Georgie Rose to jedna z ulubionych marek klientów sklepu Sarenza.pl!