Marka camel active – brand do tej pory zarezerwowany dla odzieży męskiej – wprowadza w tym sezonie na polski rynek kolekcję dla pań.
Wraz z nową męską kolekcją camel active do polskich sklepów są wprowadzane również damskie modele camel active womenswear. Rozszerzona oferta będzie dostępna w salonach firmowych oraz wybranych sieciach multibrandowych. W jesienno-zimowym sezonie Polki będą mogły wybierać wśród różnych rodzajów kurtek oraz dodatków. W nadchodzących sezonach asortyment dla pań będzie jednak konsekwentnie wzbogacany o kolejne elementy.
Debiut camel active womenswear nastąpił w Niemczech, krajach Beneluksu, Skandynawii, Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce i został bardzo dobrze przyjęty przez sieci sprzedaży.
„Reakcje sprzedawców detalicznych były bardzo pozytywne. Nasi klienci wyrazili uznanie dla udanego przeniesienia DNA camel active z męskiej linii na linię odzieży damskiej. Chwalili również wszechstronność kolekcji, świetne, zoptymalizowane kroje ubrań, a także utrzymanie charakterystycznych cech zarówno produktu, jak i designu. Nasza inwestycja w nowy pomysł i osiągnięty rezultat spotkały się z dobrym przyjęciem, które nagrodziło nasz wysiłek”, poinformował Eric Sperber, dyrektor zarządzający camel active.
W zamówieniach przedsprzedażowych kolekcji jesień-zima 2013 szczególnym powodzeniem cieszyły się parki, kurtki pikowane i sportowe.
Dyrektor Frank Brüggemann podsumował wyniki zamówień w następujący sposób:
„W sumie, dla damskiej kolekcji camel active udało nam się pozyskać około 460 punktów sprzedaży – 320 na rynku niemieckim oraz 140 w innych krajach Europy”.
Salony firmowe camel active w Polsce znajdują się w C.H. Silesia w Katowicach, Manufakturze w Łodzi oraz w C.H. Blue City w Warszawie.
O marce:
Marka camel active jest skierowana do osób ceniących sobie w równej mierze styl i komfort ubioru, w wieku od 30 do 50 lat, o wyższym od średniego statusie, wykształceniu i dochodach, poszukujących casualu w najlepszym stylu, produktów funkcjonalnych, a jednocześnie dobrze wykonanych i modnych. Brand należy do portfolio marek Bültel International Fashion Group.