W poszukiwaniu miejskiego ciepła – JESIENNY LOOKBOOK HOUSE

grafiki korpo - 540 x 304 px - okładka lookbookMarka HOUSE przedstawia swój najnowszy, jesienny lookbook. Znalazły się w nim propozycje na chłodniejszą aurę – warstwy, ciepłe dzianiny i futrzane akcenty, a wszystko sfotografowane na ruchliwych ulicach wielkiego miasta.

Za tło zdjęć do jesiennego lookbooka HOUSE tym razem posłużył Berlin – miasto otwarte modne i towarzyskie. Ekipa HOUSE’a sportretowała go wieczorem i nocą, ilustrując główne trendy w najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji marki.

W damskiej części kolekcji możemy liczyć na powrót grunge’owo-rockowych inspiracji, z charakterystyczną warstwową sylwetką i mieszanką faktur i wzorów, w tym obowiązkowej kraty i elementów stylu college’owego. Są też akcenty bardziej dziewczęce i pastelowe kolory oraz nawiązania do stylu „countryside”, z miękkimi dzianinami, ciepłymi szalami i zabawnymi czapkami, które będą zbawieniem w coraz chłodniejsze, zimowe dni.

W męskiej kolekcji na jesienny sezon HOUSE proponuje przede wszystkim luźne, wygodne, miejskie fasony, jesienne płaszcze i kurtki, urozmaicone dodatkiem kraty, moro i pikowań, kolorowych melanży i futrzanych elementów, gdzieniegdzie ożywione mocniejszymi kolorami w nowoczesnych, młodzieżowych formach.

Autorem zdjęć do lookbooka jest stale współpracujący z marką Rafał Milach a całość wyprodukowała agencja AFPHOTO. Autorką stylizacji jest Marta Kalinowska, makijaż i fryzury to dzieło Gosi Sulimy (AFPHOTO). Lookbook powstawał pod czujnym okiem Brand Managera HOUSE – Grzegorza Chyły i Creative Directora marki – Maćka Czarneckiego.

Ubrania prezentowane w jesiennym lookbooku HOUSE już niedługo pojawią się w salonach marki w całej Polsce.

Informacje dodatkowe:

HOUSE młodzieżowa marka odzieżowa kierowana do szerokiego grona osób ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. Obecnie pod marką HOUSE działa 190 salonów w Polsce i w 110 zagranicą.

2 KOMENTARZE

  1. Fantastyczne zdjęcia – idealnie oddają miejski charakter i młodzieżowy styl. Na zdjęciach jest dobrze widoczna kolekcja – rewelacyjnie przygotowana stylizacja i scenografia(chce się mieć te ciuchy i chce się tak wyglądać). Cała sesja bardzo udana – zdjęcia mody nie są pretensjonalne, tak jak to często bywa w innych sesjach zdjęciowych ,,Made in Poland,, gdzie modele i modelki ledwie co stoją w rachitycznych pozach z jakąś udręką dźwigając ciuchy, i pusząc minę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here