Sao Paulo | LookBook Lato 2013

PRZYWITAJ LATO OTOCZONA EKSLUZYWNĄ I WYGODNĄ KOLEKCJĄ SAO PAULO 2013

W sezonie letnim 2013 kolekcja Sao Paulo jest wyjątkowo ultra-kobieca i ekskluzywna, stylowa, a zarazem wygodna. Wzory wykonane są z dżerseju połączonego z rozciągliwą satyną, dzięki czemu doskonale dopasowują się do sylwetki. Klasyczny look uzupełniają barwne wzory oraz ekscytujące aplikacje z ćwiekami i cekinami. Kolekcja składa się z sukienek, bluzek, tunik, spodni i kurtek w wielu wariantach kolorystycznych.

Spodnie w różnych fasonach i kolorach wracają na stałe do letniej garderoby. Sprane jeansy w kolorze kobaltowym przywodzą na myśl turkusowe zatoki i błękitne niebo. Dopełnieniem linii są dziurkowane topy z trykotu. Kurtki o podobnej fakturze wykończone cekinami dodają odrobinę ekstrawagancji. Sportowa część kolekcji została wykonana z wytrzymałego, odpornego na niszczenia dżerseju.

Skórzane kurtki w kolorach szmaragdu oraz beżu współgrają z paskami oraz łańcuchami. Ich sportowy charakter stanowią dopełnienie dla tunik i sukienek wykonanych ze specjalnych materiałów z nowoczesnymi nadrukami.

Kolekcja nawiązuje do motywów zwierzęcych i kwiatowych. Topy z nadrukami idealnie pasują do spranych jeansów oraz dopasowanych spodni ze strechu. Uwagę przyciągają dżersejowe swetry w koralowym kolorze zakończone ozdobnymi zamkami błyskawicznymi.

W tym sezonie nosimy dłuższe spódnice z wyższym stanem kończące się przed kolanem. Spódnica w kolorze koralowym z zamkiem na całej długości łączy sportowy charakter i szykowną elegancję. W letniej kolekcji znajdziemy także spódnice do kostek.

Kolejnym tematem przewodnim są odcienie piaskowe z akcentami zieleni w różnych odcieniach, od intensywnej do limonowej zieleni. Z tymi motywami znajdziemy tuniki oraz sukienki. Prawdziwym must-have są plisowane bluzki.

Motyw marynarski pojawia się zarówno w codziennych, jak i kobiecych lookach. Granatowe, czerwone i żółte akcenty przywodzą na myśl wakacje. Koszule z nadrukowanymi napisami dopełniają linię w połączeniu z casualowymi szortami. Nowością są maxi spódnice z detalami marynarskimi, luźne żakiety oraz sukienki ze stretchu typu oversized.

W tym sezonie stawiamy na komfort, który zapewniają elastyczne materiały. W sportowej linii królują kolory. Jeansy oraz spodnie typu cygaretki można połączyć z kardiganem lub szykownym, satynowym żakietem z nadrukiem. Tego lata poczuj komfortowo i szykownie!

Ceny detaliczne kształtują się na poziomie od 100 do 600zł. W Polsce kolekcja dostępna jest m.in:

• Fashion Corner, ul. Św. Marcina 24, GALERIA MM, Poznań

• Sklep Gabriel, ul. Wojewódzka 9, Katowice

• Hotel Gołębiewski, Butik Monika, ul. Ks. Bursche 3, Wisła

• Sklep Eskala, Rynek Staromiejski 36 / 8, Toruń

• Sklep Ola, ul. Żwirki 22 / 42, Tczew

• Sklep Merkury, ul. Wrocławska 2, Nysa

 

O firmie

Sao Paulo istnieje od 1992 roku. Firma tworzy 4 kolekcje w ciągu roku. Marka została założona w Rotterdamie, gdzie mieści się siedziba. Firma współpracuje z fabrykami w Turcji, we Włoszech oraz krajami dalekiego Wschodu. Marka jest popularna na terenie całej Holandii. Showroom Firmy mieści się w Amsterdamie. Produkty marki są dystrybuowane na terenie całej Europy. Firma odnosi sukcesu w krajach europejskich już od kilku lat. Celem strategicznym jest podbicie światowego rynku. Obecnie butiki marki mieszczą się w terenie Kanady oraz Stanów Zjednoczonych. Wkrótce planowane jest otwarcie kilku punktów sprzedaży w Azji. Pasja, odwaga oraz wyobraźnia są ważnymi składnikami polityki marki. Przemyślana strategia oraz wkład włożony w rozwój firmy jest przyczyną sukcesu marki.