adidas rozpoczyna kampanię „all in for #mygirls”, wyznaczając nowy kierunek rozwoju produktów z różnych kategorii sportowych. Nastawiona jest ona na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów.
Kampania wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są „all in” – gotowe na wszystko – dla siebie i swoich przyjaciółek.
W kampanii „all in for #mygirls” wykorzystano media społecznościowe w tym www.facebook.com/adidaswomen, stanowiący platformę umożliwiającą podobnie myślącym dziewczynom nawiązywanie znajomości, dzielenie się pasją do sportu oraz wzajemną motywację. Centralny element stanowi interaktywny magazyn internetowy na stronie www.adidas.com/mygirls, umożliwiający wykorzystanie funkcjonalności serwisów www.twitter.com/adidasWomenPLi www.instagram.com/adidaswomen. Oprócz czytania historii o innych dziewczynach i ich pasji, fanki kampanii „all in for #mygirls” mają również możliwość dzielenia się swoimi opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie. Dziewczyny mają szansę zasięgnąć opinii zaprzyjaźnionych z adidas sportowców, gwiazd, stylistek i dyktatorów mody, w celu jeszcze większego inspirowania kobiet poprzez pasjonujące i wciągające rozmowy.
W każdym wydaniu magazynu #mygirls adidas będzie zamieszczać wywiady z inspirującymi kobietami, historie nowych kolekcji oraz sposoby na uczestnictwo w społecznościowych wydarzeniach i aktywacjach.
Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness – Ewą Chodakowską, która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013, którą można zobaczyć już teraz na: www.milionkobiet.pl/upload/adidas_women_look_book.pdf lub nabyć w wersji papierowej z dodatkiem do majowego wydania magazynu SHAPE.
Kampania na polskim rynku rozpoczyna się 26 kwietnia wraz z uruchomieniem działań PR, social media, aktywacji internetowych, a następnie reklam telewizyjnych „all in for #mygirls”.