Brytyjska Marka Hunter znana jest z nietuzinkowych działań, wyróżniających ją spośród tłumu. Tak też było podczas kampanii #BeAHeadliner, podczas której 5000 szczęśliwców, zmierzających na festiwal Glastonbury, mogło otrzymać nowa parę kaloszy z limitowanej pomarańczowej kolekcji.
5000 par pomarańczowych kaloszy z ekskluzywnej linii Hunter Original Headliner zostało rozdanych w ciągu dwóch dni fanom muzyki w restauracji The Olive Mill, znajdującej sie na trasie prowadzącej na kultowy festiwal muzyczny Glastonbury w hrabstwie Somerset w Wielkiej Brytanii. Fani Hunterów od wczesnych godzin porannych ustawiali się w długich kolejkach, aby wymienić swoją starą parę kaloszy na specjalnie stworzony na potrzeby kampanii #BeAHeadliner pomarańczowy model kultowych gumiaków. Wszystkie wymienione używane modele zostały ofiarowane brytyjskiemu Czerwonemu Krzyżowi.
Brytyjska marka Hunter podbiła świat mody dzięki Kate Moss, która w 2005 roku została sfotografowana w stylowych kaloszach właśnie na festiwalu Glastonbury. Od tamtej pory Huntery są nieodłączym elementem festiwalowych szaleństw wszystkich fashionistów. Kampania #BeAHeadliner daje im możliwość zjednoczenia się podczas tych kilku dni muzycznego święta, wspólnego zapomnienia o panujących zasadach i oddania się zabawie. Posiadacze limitowanej kolekcji Hunterów mogą dzielić się swoimi letnimi przeżyciami na portalach społecznościowych i fanpage’ach marki, używając hushtaga #BeAHeadliner.