W butiku znajdziemy między innymi luksusową markę Loriblu.
Loriblu, producent obuwia z włoskiego Marche, to marka stworzona przez Graziano Cuccu i Annaritę Pilotti, działająca w branży od lat 70-tych, która zredefiniowała poczucie estetyki i zmysłowości. Firma zachwyciła środowisko modowe modelem “Mignon”, który powstał ze zszytych skórzanych pasków i od lat osiemdziesiątych oferuje ręcznie robione eleganckie buty zdobione cyrkoniami, kryształkami Swarovskiego i kamieniami półszlachetnymi, a swoje luksusowe akcesoria dekoruje naturalnymi perłami.
Każdy but Loriblu reprezentuje wartość włoskiej produkcji charakteryzującej się wyjątkowością i najwyższą dbałością o jakość materiału – skóra, zamsz i satyna są zawsze bardzo starannie dobierane. Loriblu lansuje luksusowe kolekcje, w których znajdziemy wzorzyste koturny, czy sandałki na szpilce, ale także na błyszczącej srebrnej lub złotej podeszwie, jak również kolorowe mokasyny zdobione kryształkami, tasiemkami i kwiatowymi aplikacjami.
Nowe linie męskiego obuwia i torebek uzupełniają ofertę marki i dostępne są w di Trevi boutique. Piękne kopertówki na ekskluzywne wyjścia, ale również torebki do noszenia na co dzień oraz duże torby są tworzone z najwyższej jakości skóry, ale również z materiałów przyjaznych środowisku takich jak: wiklina, czy naturalny korek.
di Trevi boutique jest wynikiem miłości i pasji do Włoch. Właściciele zdecydowali się do stworzenia miejsca, równie magicznego co nawiązująca do nazwy butiku rzymska Fontanna di Trevi. Łączy ono w sobie zmysłową urodę Rzymu z modowym szykiem Mediolanu. W di Trevi boutique znajdziemy obuwie zarówno damskie jak i męskie, najbardziej prestiżowych włoskich marek, właśnie takich jak Loriblu – znanych i docenianych na całym świecie, a niedostępnych dotychczas na polskim rynku. Właściciele podczas wypraw do Włoch sami wybierają „małe dzieła sztuki” – zawsze o najwyższej jakości i perfekcji wykonania, zawsze zgodne z najnowszymi trendami. Dzięki temu każda para jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Wszystko po to, aby podarować swoim klientom kawałek Italii na wyłączność.