JUDE LAW w kampanii VOGUE EYEWEAR FOR MEN SS 2013

    Ekskluzywnym scenariuszem kampanii Wiosna/Lato 2012 „He’s In Vogue” Vogue Eyewear for Men było Oyster Bay na Long Island. Miejsce to znane jest z licznych powieści i filmów, których akcje rozgrywały się właśnie tutaj, z artystów kochanych przez pokolenia, ważnych rodzin i nowojorskich intelektualistów zamieszkujących w willach w stylu New England, zwróconych w kierunku oceanu, nad którym spędzili pamiętne lata.

    Właśnie te budynki usytuowane na plaży stały się planem filmowym, a otulający je wiatr ścieżką dźwiękową sesji fotograficznej, w trakcie której Jude Law, bożyszcze kina i twarz Vogue Eyewear for Men, został uwieczniony przez Petera Lindbergha, fotografa, który bardziej niż ktokolwiek inny tchnął duszę w zdjęcia prezentujące modę.

    Lindbergh i Law tworzą świetną parę, co daje się odczuć w każdej fotografii z tej kampanii. „Praca z Peterem– mówi aktor – była bardzo prosta i zawsze jest specjalnym doświadczeniem: na planie zawsze jest przyjazna atmosfera i od razu wiesz, że rezultat będzie wspaniały. Świat, który próbowaliśmy stworzyć na Long Island musiał być prawdziwy dla mnie i uważam, że wynik jest stylowy i lekki”.

    Jude Law dodaje: „Noszę okulary do czytania już od kilku lat i wciąż to coś nowego dla mnie, ale podoba mi się fakt, że poza funkcjonalnością są także estetyczne i wybieram je starannie, ponieważ one wiele o mnie mówią. Gdy więc Vogue Eyewear for Men poprosił mnie o współpracę, chętnie się zgodziłem”. Również i Peter Lindbergh uważa Jude’a Law za doskonałego odtwórcę, któremu udaje się oddać naturalny i intymny nastrój, który od zawsze wyróżnia jego fotografie: „Fotografowie to szczęściarze! (przynajmniej czasem).

    Robienie zdjęć w Oyster Bay na Long Island w piękny letni dzień z Judem Law, człowiekiem o rzadkich i znakomitych warunkach, to prawie raj. Oprócz tego, że jest świetnym aktorem, jest najbardziej uprzejmym człowiekiem, jakiego spotkałem, nie wspominając o tym, że jest bardzo przystojny. Alana Terry, wspaniały dyrektor artystyczny, Erika Ferszt i Paola Calaresi wspaniałe klientki oraz swoboda…Jestem naprawdę szczęśliwym fotografem”.

    Zdjęcie po zdjęciu, Peter Lindbergh i Jude Law stworzyli nową kampanię będącą w doskonałej harmonii z charakterem okularów Vogue Eyewear for Men. Okularów o silnej i zdecydowanej osobowości, która łączy klasyczną elegancję z nowoczesną techniką oraz rzemiosłem Made in Italy.

    Zarówno okularom korekcyjnym, jak i słonecznym udaje się połączyć linearny design z lekkością i komfortem dla użytkownika, bez rezygnowania ze stylu: zasadniczego elementu, bez którego nowoczesny mężczyzna nie może się obejść w żadnym momencie.

    VO 2777S

    Te okulary słoneczne o młodzieżowym i modnym kształcie w przemyślany sposób łączą octan z metalem, zarówno w przedniej części (na wpół bez oprawki), jak i w metalowych zausznikach z końcówką wykonaną z octanu. Model wzbogacony szczegółami, takimi jak logo „V” na zausznikach i soczewce, jest idealny dla mężczyzn, którzy nie chcą rezygnować z oryginalnego i indywidualnego stylu.

    VO 3826S

    Elegancja i lekkość połączone z prostotą formy sprawiają, że ten model stanie się „must have” sezonu. Przyciemniane soczewki i cienkie zauszniki dodają charakteru glamour, doskonałego dla mężczyzn, którzy nie godzą się na kompromisy i zawsze udaje im się połączyć jakość ze stylem.

    VO 2794S

    Nigdy nieprzemijający klasyk: okulary słoneczne nieznające schyłku. Ten model, charakteryzujący się zasadniczością kwadratowych linii, młodzieżową formą oraz minimalizmem szczegółów, zadowoli również najbardziej wymagających klientów. Dostępny w wielu kolorach: od klasycznej czerni i szylkretu po niebieski i szary.

    VO 2788

    Zaprojektowane dla młodych mężczyzn bacznie obserwujących najnowsze tendencje. Ten model okularów korekcyjnych jest odzwierciedleniem eleganckich i nowoczesnych linii, łączących zdecydowane formy z miękkimi zaokrągleniami. Z pewnością zadowoli najbardziej wymagających klientów. Dostępny w szerokiej gamie kolorów: od granatowego poprzez czerwony i szary aż po klasyczną czerń i szylkret.

    VO 3820

    Hołd dla jakości i niestarzejącej się elegancji. Ten model charakteryzuje się wyjątkowo lekką oprawką, gwarantującą komfort użytkowania. Odrobiny wesołości nadaje mu kolorowa i zabawna końcówka zauszników. Różne wzory zadowalające różne gusta. Wszystkie oryginalne i niepowtarzalne.

    Vogue Eyewear: www.vogue-eyewear.com

    Luxottica Group S.p.A.

    Luxottica Group jest liderem w branży najwyższej jakości luksusowych i sportowych okularów. Jest właścicielem około 7100 sklepów detalicznych z okularami korekcyjnymi i przeciwsłonecznymi w Ameryce Północnej, w regionie Azji i Pacyfiku, w Chinach, Republice Południowej Afryki, Ameryce Łacińskiej i w Europie, dysponuje także silnym i zrównoważonym portfelem marek. Do marek własnych grupy Luxottica należy Ray-Ban, najbardziej znana marka okularów przeciwsłonecznych, a także Oakley, Vogue, Persol, Oliver Peoples, Arnette i REVO, natomiast marki okularów sprzedawanych na podstawie licencji to Bvlgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Tiffany i Versace. Poza globalną siecią sprzedaży hurtowej obejmującą 130 krajów, Grupa jest też właścicielem sieci działających na najważniejszych rynkach sklepów detalicznych, takich jak LensCrafters, Pearle Vision i ILORI w Ameryce Północnej, OPSM i Laubman & Pank w regionie Azji i Pacyfiku, LensCrafters w Chinach, GMO w Ameryce Łacińskiej oraz Sunglass Hut na całym świecie. Produkty Grupy są projektowane i produkowane w sześciu zakładach firmy we Włoszech, dwóch, będących wyłączną własnością Grupy, zakładach produkcyjnych w Chinach, w jednej fabryce w Brazylii i jednej w Stanach Zjednoczonych, która specjalizuje się w produkcji okularów sportowych. W 2011 r. obroty netto Grupy Luxottica przekroczyły 6,2 miliarda euro. Dodatkowe informacje o Grupie znaleźć można na stronie internetowej www.luxottica.com.

    Oświadczenie „Safe Harbour”

    Niektóre stwierdzenia zawarte w niniejszym komunikacie prasowym mogą być „stwierdzeniami dotyczącymi przyszłości” („forward looking statements”) w rozumieniu amerykańskiej ustawy Private Securities Litigation Reform Act z 1995 r. Stwierdzenia takie obejmują czynniki ryzyka i zdarzenia nieprzewidywalne oraz inne czynniki, które mogłyby spowodować, że rzeczywiste wyniki będą w istotny sposób różnić się od przewidywanych. Do takich czynników ryzyka i zdarzeń nieprzewidywalnych należą między innymi zdolność radzenia sobie ze skutkami aktualnych, niepewnych, światowych prognoz gospodarczych, zdolność skutecznego nabywania i łączenia się z innymi spółkami, zdolność przewidywania przyszłych warunków gospodarczych i zmian preferencji klientów, zdolność efektywnego wprowadzania na rynek nowych produktów, zdolność utrzymania wydajnego systemu dystrybucji, zdolność osiągania wzrostu i zarządzania nim, zdolność negocjowania i utrzymywania korzystnych umów licencyjnych, dostępność rozwiązań alternatywnych dla okularów korekcyjnych, wahania kursów walut, zmiany warunków lokalnych, zdolność ochrony własności intelektualnej, zdolność utrzymywania relacji z właścicielami obiektów, w których mieszczą się nasze sklepy, problemy z systemami komputerowymi, czynniki ryzyka związane z zapasami, ryzyko kredytowe i ubezpieczeniowe, zmiany przepisów podatkowych, a także inne czynniki polityczne, ekonomiczne i technologiczne oraz inne czynniki ryzyka i zdarzenia nieprzewidywalne, o których mowa w dokumentach Grupy Luxottica znajdujących się w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission).

    Stwierdzenia dotyczące przyszłości aktualne są w dniu publikacji, a Grupa Luxottica nie zobowiązuje się do ich aktualizowania.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here