Nowy Mercedes-Benz E 63 AMG – teraz także z napędem 4MATIC

    Niedościgniony wzorzec dynamiki i wydajności

    Mercedes-AMG utrzymuje mistrzowską formę w dziedzinie dynamiki i wydajności. Zmodernizowany model E 63 AMG oferowany jest teraz we wzmocnionej wersji S z jednostką o mocy 430 kW (585 KM) i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz nowym napędem na obie osie AMG 4MATIC. Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E 63 AMG. Ich moc wzrosła z 386 kW (525 KM) do 410 kW (557 KM), a moment obrotowy sięga 720 Nm. 5,5-litrowy silnik V8 biturbo pozostaje jednocześnie bezkonkurencyjny pod względem zużycia paliwa.

    Nowa, rozbudowana paleta E 63 AMG oferuje klientom Mercedes-AMG jeszcze większy ładunek indywidualności. Podobnie jak dotychczas, model dostępny jest jako limuzyna oraz kombi. Jego silny charakter zdradza dynamiczne oblicze z osłoną chłodnicy przeciętą „podwójnym ostrzem” i szerokim przednim spojlerem w kształcie skrzydła – elementami charakterystycznymi dla nowego stylu AMG. Wrodzony magnetyzm E 63 AMG potęgują niezrównane osiągi i prowadzenie oraz szerszy niż dotychczas zakres wyposażenia standardowego.

    Także CLS 63 AMG korzysta z rozwiązań zarezerwowanych dla nowego E 63 AMG. Wersje Coupé i Shooting Brake oferowane będą teraz z układem 4MATIC. Gama samochodów Mercedes-AMG z napędem na cztery koła wzbogaca się tym samym o dwa nowe auta i wraz z SUV-ami – ML 63 AMG, GL 63 AMG, G 63 AMG oraz G 65 AMG – liczyć będzie osiem modeli. Jeszcze w tym roku dołączą do nich kolejne nowości z napędem 4MATIC – A 45 AMG oraz CLA 45 AMG.

    – Nowe modele E 63 AMG i CLS 63 AMG jasno demonstrują realizowaną przez Mercedes-AMG ideę „Driving Performance”. Wersje S oferują największą w segmencie moc i maksymalny moment obrotowy, zorientowany na osiągi napęd na obie osie oraz jeszcze bogatsze wyposażenie. To niezaprzeczalne atuty aut z Affalterbach – mówi Ola Källenius, szef Mercedes-AMG GmbH.

    – Ekskluzywne wersje S skutecznie wyostrzają dynamiczny profil modeli E 63 AMG oraz CLS 63 AMG – dodaje Tobias Moers, szef ogólnego rozwoju pojazdów i członek zarządu Mercedes-AMG GmbH. – Nasz 5,5-litrowy silnik V8 pozostaje najbardziej wydajną V-ósemką na świecie, a nowo opracowany napęd na cztery koła AMG 4MATIC zapewnia najlepsze wartości przyspieszeń w klasie, zapewniając naszym klientom dynamikę jazdy lepszą niż kiedykolwiek wcześniej.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj