I LOVE FASHION to nazwa butiku słynnej na świecie stacji telewizyjnej FashionTV. Marka I LOVE FASHION jest sprzedawana na świecie, głównie w Azji w sieci 100 butików. Pierwszy w Polsce, a jednocześnie pierwszy w Europie sklep I LOVE FASHION został otwarty w Ptak Otlet w Rzgowie koło Łodzi.
Podczas otwarcia prawie 200 metrowego butiku FashionTv, zaproszeni goście obejrzeli premierowy pokaz kolekcji I LOVE FASHION, specjalny pokaz bielizny Corin oraz gościnne wystepy grupy tanecznej IMPERIUM. Podczas wieczoru zaśpiewali także Nick Sinclair i młoda wokalistka Julia B.
Wśrod gości wydarzenia pojawili sie: Ylan Anoufa – projektant kolekcji FashionTV i butiku I love Fashion, Anna Neneman – prezes FashionTV Polska, Izabela Trojanowska, modelka Ilona Felicjańska, aktorka Aleksandra Szwed, znany lekkoatleta Artur Partyka, a także Paweł Rurak i Dominika Gawęda z zespołu Blue Cafe oraz duet projektantów Transmode a także Monika Wilczak, Magda Górska Joanna Majstrak, Magdalena Stam, Kinga Łukasik, Katarzyna Chorzępa.
Partnerami wydarzenia byli F Vodka, Cin Cin, Vision Fashion, Glossy Box, Dr Witt, Rewia taneczna Imperium, Chili !, You Catering Group, Hello Pasta, Euro Styl SPA
Butik I LOVE FASHION oferuje kolekcję dla kobiet. Kolekcja I love Fashion to wysokiej jakości produkty oferowane w przystępnej cenie, jest bowiem przygotowana tak, aby sprostać wymaganiom współczesnych konsumentów. W przyszłości oferta butiku I LOVE FASHION będzie składała się zarówno z kolekcji odzieży skierowanej do kobiet jak i do mężczyzn. Już wkrótce w sklepie będzie można znaleźć szeroki asortyment odzieży ready to wear, bieliznę, stroje kąpielowe, obuwie, okulary, torby, biżuterię, zegarki, perfumy i akcesoria.
Projektantem kolekcji jest francuski stylista Ylan Anoufa, ktorego linia także będzie dostepna w butiku I LOVE FASHION. Nowe linie I LOVE FASHION będa wprowadzane co 15 dni. – Dzis moda zmienia się bardzo szybko – mówi projektant YLAN ANOUFA. – Bazujeny na klasykach, ale musimy podążać za zmieniajacymi sie trendami. Kalendarz tygodni mody nigdy nie zatrzymuje się. Wiemy o tym najlepiej obserwujac rynek jako stacja FashionTV.