Znana z bezkompromisowego charakteru odzieżowa marka Dickies mocno weszła w sezon jesień zima 2012/2013 r. Najnowszą kolekcję zaprezentowano w piątek podczas otwarcia wystawy fotograficznej Karola Grygoruka w warszawskiej Galerii Koloru.
Bohaterami tej wyjątkowej sesji fotograficznej są prawdziwi ludzie prezentujący autentyczne pasje – od skateboardingu, przez graffiti, po tatuaże. Realne sytuacje w wyjątkowy sposób uchwycił jeden z utalentowanych fotografów młodego pokolenia – Karol Grygoruk.
W scenerii do bólu realistycznych sytuacji Dickies zaprezentował najnowszą kolekcję ubrań na sezon jesienno-zimowy. Dominują w niej mocne tkaniny, klasyczne wzory i bezkompromisowy, streetwearowy charakter. W nowej kolekcji pojawiły się zarówno ciepłe bluzy, kurtki, nowe wzory koszul, a także t-shirty wykorzystujące m.in. motywy deskorolkowe.
Autorem premierowych fotografii jest Karol Grygoruk – warszawski fotograf zafascynowany kulturą miejską. Pierwsze zdjęcia publikował w tygodniku „Polityka” oraz magazynach „Machina”, „Exklusiv”, „Pani”, „Vice”, „VBS” i „WAW”. Współpracuje z Greenpeace Polska oraz z wytwórniami muzycznymi i projektantami mody.
Marka Dickies należy do założonej w 1918 roku firmy Williamson-Dickie, która od początku swojej działalności skupiała się na produkcji najwyższej jakości odzieży roboczej. Obecnie firma Williamson-Dickie jest największym światowym producentem odzieży roboczej, a ubrania marki Dickies są dostępne w ponad 60 krajach, na wszystkich kontynentach, w tym od niedawna również w Polsce. Wyłącznym, oficjalnym przedstawicielem marki Dickies w Polsce jest firma HydrozCustoms, właściciel sklepu internetowego www.livinlow.pl.