Oferta bieliźniarska CH Blue City powiększyła się wczoraj (22 sierpnia br.) o kolejnego najemcę, znaną markę Atlantic.
22 sierpnia na poziomie „+1” CH Blue City otworzył się salon Atlantic, zajmujący 81 metrów kwadratowych. Atlantic przoduje w produkcji wysokiej jakości bawełnianej i koronkowej bielizny, a także strojów kąpielowych, pidżam, koszulek i skarpetek. W kolekcji damskiej firma stawia na lekkie, seksowne i nowoczesne tkaniny, fasony oraz dodatki. Atlantic to również bielizna dla kreatywnych, nowoczesnych i niebojących się wyzwań mężczyzn.
Według badania zrealizowanego przez Millward Brown SMG/KRC, w świadomości Polaków wśród marek bieliźnianych Atlantic zajmuje pierwsze miejsce!
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.