Monika Brodka w obiektywie Agaty Pospieszyńskiej/ AFPHOTO na okładce najnowszego numeru Elle.

    Awangardowa, wyrazista, niepokorna – Monika Brodka jest artystką, która nieustannie się zmienia. We wrześniowym numerze Elle widzimy piosenkarkę w obiektywie Agaty Pospieszyńskiej/ AFPHOTO . Zrealizowana w warszawskim Muzeum Neonów sesja zdjęciowa nawiązuje do najnowszej płyty “Varsovie”, symbolicznie odwołując się do dynamiki i intensywności miasta. Żywe, wibrujące kolory tła oraz naturalnie sfotografowane portrety oddają żywiołowy charakter Moniki Brodki. Sesję stylizowała Ina Lekiewicz, szefowa działu mody Elle.

    Agata Pospieszyńska/AFPHOTO fotografuje profesjonalnie od ponad 6 lat. Jej wywodzący się z reportażu styl oznacza, że dla Pospieszyńskiej obserwacja jest równie ważna, co kreacją, a bohaterowie pozostają naturalni i prawdziwi. Dużą rolę odgrywa przestrzeń i dynamiczne kadry. Agata Pospieszyńska pracowała m.in. dla Reserved, Big Star, T-Mobile, Play oraz dla tytulow prasowych w Polsce – Elle, InStyle, Glamour, Pani, Viva!, Gala, Twój Styl oraz za granicą – Petra Magazin i Vanity Teen.

    O AFPHOTO

    AFPHOTO jest firmą kreatywno-doradczą dla marek działajacych w obszarze lifestyle’u, mody i urody. Oferta obejmuje wsparcie operacyjno-biznesowe, komunikacyjne oraz kompleksową obsługę kreatywną – od etapu koncepcji, poprzez produkcję sesji fotograficznych i filmowych po implementację.

    Działająca od 12 lat AFPHOTO zrealizowała kluczowe kampanie wizerunkowe, m.in. dla: Reserved, Mohito, House, Gino Rossi, Simple Creative Products, Wojas, Vistula, Wólczanka, CCC, Play, Era (obecnie T-Mobile), Dr Irena Eris, AA Cosmetics oraz wiele innych.

    AFPHOTO współpracowało z prestiżowymi tytułami prasowymi we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, oraz Rosji. Lista międzynarodowych tytułów obejmuje, m.in: Vogue, GQ, Elle, Vanity Fair, Tatler, Madame Petra. W Polsce sesje AFPHOTO można regularnie oglądać w modowych i lifestyle’owych tytułach prasowych.

    AFPHOTO ma na swoim koncie wiele wyróżnień , m.in.: nagrody Klubu Twórców Reklamy – KTR złoto, srebro i brąz w kategorii reklama printowa, Book of the Year dla Rafała Milacha, a także prestiżową nagrodę World Press Photo 2008 dla Rafała Milacha.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj