Marc O’Polo – „Urban Casual Lifestyle”

    Pod takim hasłem Marc O’Polo prezentuje swoją najnowszą kampanię wizerunkową na sezon jesień-zima 2012/2013.

    Tradycyjnie już marka do współpracy zaprasza silne indywidualności. Ich naturalna osobowość, wyrazisty charakter oraz pewność siebie i swojego stylu doskonale korespondują z filozofią szwedzkiej firmy.

    Na planie zdjęciowym Marc O’Polo po raz kolejny pojawił się Marlon Richards, któremu towarzyszą Guinevere Van Seenus, Hugo Sauzay i Sara Blomqvist. Syn legendy rocka, Keitha Richardsa, jest dziś uznanym kuratorem sztuki, fotografem i grafikiem. Realizuje się również jako ojciec. Marc O’Polo docenia nie tylko imponującą listę dotychczasowych osiągnięć swojego modela, ale również, a może przede wszystkim, jego silny i zdecydowany charakter, który znajduje swoje odbicie w wartościach wyznawanych przez Marc O’Polo.  

    Najnowsza sesja zdjęciowa powstała na urokliwych ulicach włoskiego Mediolanu.

    Kolekcja dostępna jest w salonach Marc O’Polo w warszawskiej Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, poznańskim Starym Browarze i katowickim Silesia City Center.