Merlin.pl rozpoczął współpracę z pierwszym polskim serwisem podarunkowym Bonbonier.pl. Użytkownicy serwisu będą mogli wręczać sobie prezenty w postaci bonów upominkowych do realizacji w merlin.pl.
Należący do spółki Gruper serwis Bonbonier.pl jest pierwszą w Polsce aplikacją Social Gifting. Serwis rozpoczął działalność na Facebooku 23 lipca br., umożliwiając użytkownikom zakup i obdarowanie przyjaciół i rodziny bonami podarunkowymi.
Jednym z głównych partnerów serwisu został sklep internetowy merlin.pl. Użytkownicy Bonbonier.pl mogą od 30 lipca br. za darmo pobrać bony podarunkowe i przekazać je najbliższym osobom na Facebooku na przykład z okazji urodzin. Poprzez aplikację można również zakupić bony na zakupy w merlin.pl o nominałach od 10 do 150 zł, powiększając wartość bonu darmowego. Inni znajomi obdarowanego mogą powiększać wartość prezentu „dorzucając” się kolejnymi bonami. Ziarnko do ziarnka…
– Bonbonier.pl to atrakcyjna i przyjazna usługa dla użytkowników Facebooka i ciekawa alternatywa dla standardowych narzędzi promocyjnych dostępnych w serwisie. Idea aplikacji opiera się na tym, co decyduje o sile mediów społecznościowych, czyli osobistych relacjach użytkowników – mówi Michał Kulka, Dyrektor Marketingu merlin.pl. – Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę i akcję specjalną, w ramach której można przekazać najbliższym bon na zakupy do merlin.pl nawet bezpłatnie – dodaje.
– Aplikacja jest zupełnie nowym kanałem sprzedaży, który zdobywa ogromne zainteresowanie firm. Naszym długoterminowym celem jest pozycja największego partnera f-commerce dla dużych marek działających na terenie Polski. Z tego powodu nawiązaliśmy współpracę z Merlin.pl.
Dzięki temu nasi klienci będą mieli możliwość obdarowania swoich najbliższych bonem prezentowym na zakupy w jednym z najpopularniejszych, sprawdzonych sklepów internetowych na rynku – mówi Tomasz Borowy, menedżer projektu Bonbonier.pl.
Merlin.pl
Merlin.pl jest jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął w 1999 roku – oferując książki, muzykę, filmy i multimedia. W ciągu kolejnych lat w asortymencie sklepu znalazły się zabawki, elektronika, kosmetyki i artykuły sportowe. Sklep ma silną i ugruntowaną markę na rynku. Cieszy się opinią wiarygodnej i solidnej firmy, co jest wynikiem nieustającej dbałości o podnoszenie jakości usług. Aż 75 proc. badanych internautów rozpoznaje markę Merlin.pl, a co piąta osoba robiąca zakupy przez internet, wymienia Merlin.pl wśród swoich ulubionych sklepów.
Merlin.pl od lat znajduje się w czołówce sklepów o najwyższych przychodach. Może pochwalić się ofertą 200 tysięcy produktów, milionem zarejestrowanych klientów oraz blisko 100 tysiącami realizowanych zamówień miesięcznie. Firma kieruje swoją ofertę do wszystkich, którym zależy nie tylko na konkurencyjnych cenach, ale i na profesjonalnej obsłudze oraz wygodnych i bezpiecznych zakupach bez wychodzenia z domu.