o trzeci Polak (33%) chętnie spędza czas ze swoimi bliskimi ze starszego pokolenia, śledząc ulubione filmy i programy na szklanym ekranie. Więcej niż co czwarty preferuje wspólnie aktywność fizyczną – wynika z badania „Międzypokoleniowe rozmowy Polaków”, przeprowadzonego w styczniu 2012 roku na zlecenie marki TENA. Eksperci kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” podpowiadają jak w ciekawy
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
Creeper Phatty Earth Tone od FENTY x PUMA
FENTY wspólnie z PUMA ogłosiło premierę najnowszego modelu sneakersów, Creeper Phatty Earth Tone, z okazji Światowego Dnia Ziemi. Kultowy model, który zrewolucjonizował świat streetwearu...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...