o trzeci Polak (33%) chętnie spędza czas ze swoimi bliskimi ze starszego pokolenia, śledząc ulubione filmy i programy na szklanym ekranie. Więcej niż co czwarty preferuje wspólnie aktywność fizyczną – wynika z badania „Międzypokoleniowe rozmowy Polaków”, przeprowadzonego w styczniu 2012 roku na zlecenie marki TENA. Eksperci kampanii „CoreWellness – wewnętrzna siła” podpowiadają jak w ciekawy
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
BOSS redefiniuje formalny ubiór w kolekcji Wiosna/Lato 2025: nowa era korporacyjnego...
18 września 2023 roku w Mediolanie, BOSS zaprezentował swoją kolekcję Wiosna/Lato 2025 w Palazzo del Senato, pod hasłem „Out of Office”. Wydarzenie, które zgromadziło...
NAJNOWSZE STYLIZACJE
Chunky boots w codziennej stylizacji
Masywne botki to prawdziwy hit wśród obecnych trendów. Kombinacja ciężkiego obuwia z lekkimi sukienkami lub spódnicami jeszcze niedawno mogła wydawać się kontrowersyjnym połączeniem. Jednak...