Blue City obchodzi w kwietniu swoje urodziny. Z tej okazji dla swoich klientów przygotowało fantastyczne imprezy – na każdy dzień miesiąca. W tym czasie na ulicach Warszawy pojawią się także wielkie reklamy na kółkach. Co więcej, każdy, kto „polubi“ Blue City na Facebooku, będzie mógł… zdalnie sterować jedną z nich
Początek kwietnia w Blue City to naprawdę niezłe jaja. Ekologiczne i – jak na centrum pełne mody przystało – prosto z wolnego wybiegu. Odwiedzający centrum będą mogli spróbować rzeczy, których smaku do tej pory nie znali. Kilka dni później centrum handlowe zamieni się w miejsce rodem z Seksmisji, stając się na trzy dni miastem kobiet. Nie zabraknie także Graala. Dzięki niemu 27 kwietnia będzie można przenieść się w fantastyczne krainy pełne smoków i magicznych postaci. Będą także atrakcje dla dzieci. 28 i 29 kwietnia na dźwięk gongu na prawdziwych sportowych matach młodzi zawodnicy spróbują swych sił, stając do walki w niezwykłym turnieju. Ich poczynania obserwować będzie wielki Ninja. Zwieńczeniem urodzinowego miesiąca będzie Blue Week, który pozwoli spełnić marzenia – także te o niebieskich migdałach.
Kwietniowym wydarzeniom towarzyszyć będzie inna nż wszystkie kampania reklamowa. Po najbardziej uczęszczanych ulicach Warszawy poruszać się będą wielkie, kolorowe wehikuły. W najruchliwszych miejscach miasta będą z nich wysiadać pomarańczowo-niebieskie, tajemnicze postaci. A każdy fan Blue City na Facebooku, jeśli tylko zechce, będzie mógł zdalnie sterować jednym z pojazdów.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.