DPD Polska po raz drugi na Fashion Week w Berlinie – Usługi kurierskie szyte na miarę

    18 stycznia br. DPD Polska po raz kolejny wzięła udział w jednym z najważniejszych europejskich wydarzeń modowych – Fashion Week w Berlinie. Firma była oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem kolekcji Mariusza Przybylskiego – jednego z najlepszych polskich projektantów, który już po raz drugi zaprezentował swoją kolekcję na tej międzynarodowej imprezie. Od 2011 roku twórca może liczyć na stałe wsparcie logistyczne DPD Polska.

    Kolekcja „DIGITAL” (Jesień-zima 2012/2013) to kolejna inkarnacja futurystycznych wizji projektanta, w których z powodzeniem łączy klasyczną elegancję z awangardą. Wyjątkowe i delikatne stroje oraz odpowiednia scenografia złożona m.in. z podium, manekinów i efektownego oświetlenia to wyzwanie logistyczne, które wymaga szczególnej staranności oraz wysokiej specjalizacji dostawcy. DPD Polska zapewniła ubraniom i elementom dekoracji bezpieczny transport poprzez specjalne zabezpieczenia.

    Ubrania wraz ze scenografią musiały przebyć drogę ponad 600 km do Berlina w taki sposób, aby kolekcja była od razu gotowa do ekspozycji – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji DPD Polska. Każdy element scenografii a przede wszystkim wszystkie kreacje musiały być zabezpieczone w najwyższym stopniu. W takim transporcie liczy się przede wszystkich bezpieczeństwo i czas. Prezentacja nie może zacząć się ani minuty później. Staranny sposób zapakowania i transportu kolekcji Przybylskiego nie uszedł uwadze znanej blogerki modowej – Alicji Kowalskiej, która była obecna na prezentacji w Berlinie. Na swoim blogu podkreśliła szczególną troskę o transport kolekcji z Polski.

    Kolekcja Mariusza Przybylskiego – „DIGITAL” – to mariaż futuryzmu ze stylem grunge. Przywodzące na myśl kostiumy z filmów science-fiction detale łączą się tu z ostrymi rock’n’rollowymi elementami i ostrymi, graficznymi cięciami, dzięki którym całość zyskuje bardzo nowoczesny charakter. Kolekcja opiera się na ręcznym wykończeniu i starannym dopracowaniu detalu. Tkaniny dominujące to najwyższej jakości wełna, kaszmir, skóra oraz jedwab.

    Stroje prezentowane były na manekinach, umieszczonych we wnętrzach jednego z najbardziej prestiżowych berlińskich hoteli – Adlon Kempinski. Dzięki temu goście mogli dokładnie obejrzeć każdy element kolekcji i przyjrzeć się detalom – mówi Mariusz Przybylski. Jako projektant przywiązuję dużą wagę do szczegółów – zarówno, jeśli chodzi o kompozycje cięć, kolorów i faktur, jak i kwestię dbałości o to, by stroje zostały przewiezione do miejsca, w którym będą prezentowane w idealnym stanie. Każda prezentacja, a szczególnie zagraniczna wiąże się z dużym stresem związanym z dojazdami, terminami i samą organizacją imprezy. Dotychczasowa współpraca z DPD Polska dała mi pewność, że cała kolekcja zostanie przewieziona w idealnym stanie i na czas. – dodaje.

    To już kolejny pokaz Mariusza Przybylskiego, zorganizowany we współpracy z DPD Polska. Projektant przy wsparciu firmy zaprezentował swoją kolekcję „ULTRA” na ubiegłorocznym Fashion Week w Berlinie, a także, w wersji „ULTRA2”, w Warszawie. Z kolei kolekcja „DIGITAL” miała swoją warszawską premierę 14 grudnia 2011 roku.

    DPD Polska od wielu lat współpracuje z producentami i dystrybutorami z branży odzieżowej, między innymi z firmą LPP, największą siecią odzieżową w Polsce – właścicielem marek: Reserved, House, Cropp, Mohito, Promostars, Re-Kids i Henderson. DPD Polska współpracuje z branżą modową od bardzo dawna – mówi Aneta Gasparska. Ale „wysokie krawiectwo”, jakim jest działalność Mariusza Przybylskiego, jest dla nas szczególnym wyzwaniem. Nie tylko ze względu na napięty program projektanta i dalekie trasy, ale przede wszystkim na wymóg bezwzględnej punktualności, starannego przewozu. Cieszymy się, że także w tym przypadku, mogliśmy zapewnić Klientowi usługi szyte na miarę – dodaje. 

    O DPD Polska

    DPD POLSKA [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim. Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i logistyki . DPD POLSKA działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu. Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express – spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.DPD Polska Sp. z o.o. to jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.

    O DPD

    Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.

    O GeoPost

    GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj