FACE JUST BE YOURSELF już w FACTORY Wrocław

    W sobotę, 3 grudnia nastąpiło otwarcie sklepu FACE Just Be Yourself w centrum outlet FACTORY Wrocław. Powierzchnia sklepu wynosi ok. 130 m2.

    Marka FACE oferuje ubrania streetwearowe, które pozwalają użytkownikowi na pokazanie swojego oblicza w kilku odsłonach. Idea firmy skierowana jest do ludzi dynamicznych żyjących pełnią życia.

    Kolekcja męska i damska podzielona zastała na trzy linie: City Energy, Correct line oraz Party. Każda z tych kategorii spełnia inne oczekiwania klientów. City Energy to linia streetwearowa nawiązująca do mody ulicy. Natomiast Correct line to bardziej klasyczna propozycja, nie pozbawiona jednak akcentów modowych przewidzianych w codziennych biurowych strojach. Ostatnia linia Party przeznaczona jest dla kobiet, które lubią przykuwać uwagi, starają się być na topie, zawsze o jeden krok przed innymi.

    To już drugi sklep tej marki w sieci outletów FACTORY. Pierwszy znajduje się w FACTORY Kraków, gdzie, dzięki swojej bogatej ofercie, cieszy się dużą popularnością. Cieszymy się, że marka FACE po raz kolejny obdarzyła nas zaufaniem i postanowiła otworzyć w jednym z naszych centrów, następny swój salon – mówi Bożena Gierszewska, Dyrektor ds. Zarządzania Centrami Handlowymi Neinver Asset Management

    Centrum outlet FACTORY Wrocław

    Centrum FACTORY Wrocław zostało otwarte we wrześniu 2006 roku i rozbudowane w 2008 roku. Liczy 13.800 m² powierzchni handlowej, na której znajduje się 90 sklepów oferujących uznane polskie i międzynarodowe marki odzieżowe m.in.: United Colors of Benetton, Calvin Klein, Mango, Pepe Jeans, Tommy Hilfiger, Triumph,.

    FACTORY Wrocław leży w południowo-zachodniej części miasta, przy trasie prowadzącej z lotniska. Centrum jest oddalone od wrocławskiego śródmieścia o jedyne 15 minut drogi i leży przy zjeździe z autostradowej obwodnicy miasta. Dojazd do FACTORY Wrocław, ułatwiają ponadto dogodne połączenia komunikacją miejską.

    FACTORY Wrocław wiosną 2008 roku stało się częścią parku handlowego FUTURA.

    Marka FACTORY

    FACTORY to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku. Od 2002 roku obecna na rynku polskim. W Europie znajduje się osiem centrów FACTORY: cztery w Hiszpanii i cztery w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2.

    Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych. FACTORY jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30 do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.

    Centra outlet FACTORY są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj