Rekordowa frekwencja na III Kongresie Wyposażenia Wnętrz!

    Ponad 150 osób – przedstawicieli branży wnętrzarskiej – przyciągnął III Kongres Wyposażenia Wnętrz zorganizowany przez firmę Promedia. Liczba zgłoszeń przerosła oczekiwania organizatorów.

    8 listopada w Warszawie miał miejsce III Kongres Wyposażenia Wnętrz – branżowa impreza konferencyjno – wystawiennicza zorganizowana przez firmę Promedia Jerzy Osika. Tegoroczna edycja wzbudziła tak ogromne zainteresowanie, że organizatorzy musieli odrzucić część zgłoszeń ze względu na brak wolnych miejsc. W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 osób: producenci i dystrybutorzy artykułów wnętrzarskich, handlowcy, a także architekci, projektanci i dekoratorzy wnętrz. Wśród gości pojawili się przedstawiciele znanych sieci, takich jak: Home&You, Black Red White, Eurofirany, Witek’s, Almi Decor czy Monetti.

    Gwiazdą Kongresu był Wolfgang Gruschwitz, światowej sławy specjalista w dziedzinie visual merchandisingu. Przedstawił on sposoby budowania marki i klimatu sklepu na najlepszych przykładach z całego świata. Uczestnicy poznali też trendy w wyposażeniu wnętrz na rok 2012, które zaprezentował Marek Borowiński, właściciel MarekBorowinski.com Consulting. Z kolei Małgorzata Zielińska-Łazarowicz z IP&Law Kancelarii Rzeczników Patentowych J. Markieta, M. Zielińska-Łazarowicz Sp.p. opowiedziała o narzędziach ochrony designu. Jerzy Osika prezes firmy Promedia (wydawnictwa i agencji PR) przeprowadził natomiast wykład na temat skutecznych działań public relations w branży wnętrzarskiej. Na Kongresie zaprezentowano również ofertę najważniejszych targów wyposażenia wnętrz, takich jak: Maison&Objet w Paryżu, Ambiente, Christmasworld, Light & Building, Tendence i Heimtextil we Frankfurcie, International Home + Housewares Show w Chicago, Cadeaux i Comfortex w Lipsku oraz Invest Hotel, Meble Polska, Arena Design i Home Decor w Poznaniu. Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się stoiska partnerów imprezy: organizatorów targów, przedstawicieli centrów handlowych oraz dostawców artykułów wyposażenia wnętrz.

    Podczas III Kongresu Wyposażenia Wnętrz ogłoszono laureata polskiej edycji konkursu Global Innovation Award. Krajowe eliminacje, organizowane i sponsorowane przez magazyn „Ambiente” wydawnictwa Promedia, wygrała sieć Home&You. Zwycięski salon w kolejnym etapie stanie w szranki z najlepszymi konceptami sklepów z całego świata. Przedstawicielka sieci odebrała nagrodę z rąk Wolfganga Gruschwitza, jednego z jurorów konkursu. Firma MarekBorowinski.com Consulting ufundowała dodatkowo laureatowi audyt sklepu. Finał GIA odbędzie się w marcu w Chicago, gdzie międzynarodowe stowarzyszenie branżowe International Housewares Association ogłosi światowych zwycięzców. Na imprezie wręczono też Certyfikaty Firma Roku Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej. Otrzymały je firmy: Black Red White, Faro, Lotos Parafiny i Witek’s.

    Na kongresie 10 urodziny świętował magazyn „Tekstylia w Domu”. Z tej okazji pismo uhonorowało dyplomami firmy, które w największym stopniu wsparły tytuł w ciągu 10 lat, w dostarczaniu branży fachowej informacji. Uroczyste podziękowania za wieloletnią współpracę złożono firmom: Ado, Casa Valentina, Forest Polska, Gardinia, Greno, Piórex, Eurofirany, Vadain International i Zegar.

    Partnerzy III Kongresu Wyposażenia Wnętrz:

    International Home&Housewares Show w Chicago, Maison&Objet w Paryżu, Targi Frankfurckie (Heimtextil, Ambiente, Christmasworld, Tendence, Light+Building) Targi Lipskie (Cadeaux, Comfortex), Międzynarodowe Targi Poznańskie (Arena Design, Meble Polska 2012, Home Decor, Invest Hotel), Polska Rada Centrów Handlowych, Uniontex, Espal, DCB, Zielona Przystań, Forest Polska, IP&Law Kancelaria Rzeczników Patentowych J. Markieta, M. Zielińska-Łazarowicz Sp.p., Marmur-styl, Proform Sp. z o.o., HeSystem Cokom2, Dorman, Dormax Design, Pachnąca Szafa, Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej, Instytut Włókiennictwa, Polsko – Kazachstańska Izba Handlowo-Przemysłowa, Zegar.

    Sponsorzy upominków:

    Sharda Group (marki Uniontex i Espal), Bielenda, Fabryka Słów, FilmBox, Komozja, Tso Moriri, Kawaherbata.net- przedstawiciel marki Trombetta, Greno, Grupa Zachodnia, Aromanti, StressOff, Vitasuplemental, Floslek, Wydawnictwo Znak, G+J Książki, Wydawnictwo Otwarte, Wydawnictwo Rebis, Wydawnictwo RM, Sony Music, Makaron Czaniecki, Soraya, Pilomax, Wasa, Florame, Lily Shop, Akademia Wizerunku, Belldeco, Huta Szkła Kryształowego JULIA

    Patroni medialni:

    Tekstylia w Domu, Ambiente, Świat Elit, Biznes Meble.pl i portale meble.pl, Fashionmedia.pl, GalerieHandlowe.pl, Marketing przy Kawie, Filiżanka Smaków, Budowlana24h.pl, Świat Kominków, PlanowanieOnLine.pl, Decolink.pl, Artcada.pl, MyFloor.pl