Paris Hilton i 300 tys. ludzi na otwarciu nowej części Silesia City Center

Pięć dni świętowano otwarcie nowej części największego centrum handlowego na Śląsku

De Mono, Blue Cafe, Kombii, iluzjonista Marcin Muszyński, ale przede wszystkim – Paris Hilton – byli gwiazdami otwarcia nowej części Silesia City Center. – Obiecywaliśmy, że na tę okazję przygotujemy wielką niespodziankę i słowa dotrzymaliśmy. Silesia City Center jest dziś jednym z największych centrów handlowych w Polsce, łącznie z 310 sklepami, jest miejscem kojarzonym ze światem mody, z ekskluzywnymi markami, a wizyta Paris Hilton tylko ugruntowała tę pozycję – mówi Dominika Musialik, marketing manager Silesia City Center. Pomysł spodobał się, bo w otwarciu nowej części w Silesii wzięło udział ponad 300 tys. osób.

Polska pokochała Paris

Wizytą Paris Hilton z okazji otwarcia nowej części Silesia City Center, elektryzowała się nie tylko cała Polska, ale także nasi zagraniczni sąsiedzi. Ponad 250 dziennikarzy akredytowało się na to wydarzenie, dopisali także fani. – Zaproszenie najsławniejszej celebrytki na świecie, wielkiej miłośniczki zakupów, okazało się strzałem w dziesiątkę. Zainteresowanie jej wizytą w Silesia City Center przeszło nasze oczekiwania, czego dowodem były tłumy fotoreporterów i klientów – mówi Musialik.

Paris w Katowicach spędziła kilka dni. 12 października zjawiła się na konferencji prasowej prowadzonej przez Oliviera Janiaka, wieczorem na bankiecie dla gości VIP. Na tej samej imprezie pojawili się Jan Kulczyk, Joanna Przetakiewicz, Agnieszka Popielewicz i Michał Szpak. Dla gości z kolei zaśpiewała Justyna Steczkowska. Tej samej nocy, aż 3 godziny Paris spędziła na zakupach w Silesia City Center. Warto dodać, że o godzinę dłużej niż zaplanowała. Chwaliła ubrania, kapelusze, płaszcze i sukienki. Najbardziej jednak Paris zachwyciła się Silesią i Polakami. Na prawdziwe show z udziałem celebrytki trzeba było jednak poczekać do 13 października, kiedy to z lekkim opóźnieniem gwiazda pojawiła się na otwarciu z udziałem tysięcy fanów. Wydarzenie poprowadzili Maciej Dowbor i Agnieszka Popielewicz.

 

– To była pierwsza wizyta Paris w Polsce. Rzesza jej fanów, która pojawiła się w Silesia City Center, utwierdziła nas tylko w przekonaniu, że była to wizyta odpowiedniej osoby, w odpowiednim miejscu. Nasi klienci mieli niepowtarzalną okazję zrobienia sobie zdjęcia z Paris czy zdobycia autografu. Sama gwiazda z kolei bardzo pozytywnie wypowiadała się na temat centrum, zaskoczyła ją życzliwość, z jaką się u nas spotkała, a także sklepy, które pokochała – mówi z uśmiechem Musialik. I dodaje: – Kto wie, może niebawem otworzy u nas także i swój sklep?

Koncertowo, zakupowo i magicznie

Ale nie tylko Paris Hilton była atrakcją, jaką przygotowali na tę wyjątkową okazję organizatorzy. Od czwartku do niedzieli zorganizowano aż 3 koncerty najpopularniejszych polskich zespołów oraz magiczne show. – Chcieliśmy, aby nasi klienci w przyjemnej, muzycznej atmosferze zapoznali się z nową Silesią. De Mono, Blue Cafe oraz Kombii zaprezentowały utwory zarówno ze swoich ostatnich płyt, jak również największe hity, śpiewane przez wszystkich fanów zgormadzonych pod sceną – mówi Musialik. Na specjalnej scenie pojawił się także iluzjonista Marcin Muszyński. – To było magiczne show, w magicznym miejscu – dodaje.

Prawdziwą gratką okazała się jednak piątkowa Noc Zakupów (14.10). Jak zwykle miłośnicy shoppingu z entuzjazmem wyruszyli na łowy. Tym bardziej, że z okazji otwarcia nowej części, mogli liczyć na specjalne rabaty. W sumie od 13 do 16 października Silesię City Center odwiedziło ponad 300 tys. ludzi! – Krótko mówiąc atrakcje, które przygotowaliśmy spełniły oczekiwania naszych klientów – kończy Musialik.

W wyniku rozbudowy powierzchnia centrum zwiększyła się o 20 tys. m kw., z 66 tys. m kw. do 86 tys. m kw. Zwiększyła się także liczba sklepów, aż o 60 nowych salonów. Dziś w Silesii zakupy można zrobić w 310 sklepach takich marek jak H&M, Van Graaf, KappAhl, Cubus czy Humanic.