Zadbana i młodo wyglądająca cera to cel, który łączy współczesne kobiety bez względu na szerokość geograficzną, pod którą mieszkają. Zarówno Polkom, Amerykankom, Brytyjkom czy Francuzkom w podobnym stopniu zależy na tym, aby ich skóra jak najdłużej pozostawała gładka, elastyczna, bez przebarwień. Każda kobieta w odmienny sposób zauważa pierwsze oznaki starzenia się skóry. Zmarszczki, utrata jędrności, suchość, nierówny koloryt czy brak blasku – pojawiają się w różnej kolejności i natężeniu. Ale według badań przeprowadzonych przez ekspertów OLAY, oznaki te w podobnym stopniu martwią kobiety na całym świecie – bowiem aż ponad 75% kobiet po 30 roku życia, istotnie przejmuje się zmianami, jakie upływający czas maluje na ich twarzach.
Właśnie z myślą o nowoczesnych kobietach, które prowadzą intensywny tryb życia i szukają skutecznych, szybkich i wielofunkcyjnych rozwiązań w sferze pielęgnacji, OLAY stworzył linię Total Effects, która pomaga zwalczać 7 oznak starzenia się skóry. Już dla 20 milionów kobiet krem OLAY Total Effects stał się podstawą codziennej pielęgnacji i sprzymierzeńcem w walce z upływającym czasem, zdobywając pozycję najpopularniejszego kremu m.in. w Stanach Zjednoczonych, Australii czy Wielkiej Brytanii. Efekty jego działania potwierdza też ambasadorka marki OLAY, Joanna Brodzik: „Jestem jedną z 20 milionów kobiet na świecie, które wybrały OLAY Total Effects jako szybką i skuteczną metodę walki z oznakami starzenia się skóry. Krem OLAY Total Effects stał się naturalnym elementem mojej codziennej pielęgnacji. Dzięki niemu przed kamerą, na czerwonym dywanie czy podczas spotkań z rodziną mogę być pewna, że moja skóra wygląda świeżo i młodo”.