Już 18 października 2011 zostanie ogłoszony zwycięzca konkursu na najlepszy salon mody Retail Marketing Awards.
Na Kongresie Mody w Łodzi, organizowanym przez wydawnictwo Promedia, poznamy laureata czwartej edycji Retail Marketing Awards – konkursu na najlepszy sklep w branży mody. Salony są oceniane jak zwykle pod względem visual merchandisingu, marketingu i obsługi klienta. Wśród jurorów tegorocznej edycji znaleźli się projektanci mody – Monika Onoszko i Marek Witt, specjaliści od visualu – Monika Harłacz (MHShowroom), Marek Borowiński (MarekBorowinski.com Consulting) i Olga Sysak, fachowcy od marketingu – Mariusz Trojanowski (Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego) i Jacek Szlak (Marketing przy Kawie) oraz redaktorzy i dziennikarze – Eliza Mrowińska (GalerieHandlowe.pl), Ewa Fijałkowska (Wydawnictwo Promedia Jerzy Osika) i Andrzej Kwaśniewski (ModaiJa.pl).