GOSHICO = polski design = Skandynawskie Targi Wzornictwa CODE11

    Polskie wzornictwo, design, moda cieszą się coraz większym zainteresowaniem na całym świecie. Już we wrześniu w Kopenhadze odbędzie się CODE 11 – jedno z większych wydarzeń designerskich w Europie, na którym zaprezentowanych zostanie 50 najlepszych projektantów z całego świata. W tym roku mamy również swoich reprezentantów – GOSHICO i Lumière Essence jako jedyne polskie marki pokażą swoje projekty.

    Temat tegorocznych targów odbywających się pomiędzy 1-4 września skoncentrowany jest zarówno na klasycznym, jak również nowoczesnym wzornictwie. Marka GOSHICO, dla której wzornictwo to szczególnie istotny aspekt, w Kopenhadze zaprezentuje przekrój swoich kolekcji związanych z designerskimi akcesoriami kobiecymi. Dla Małgo Kotlonek – projektantki odpowiadającej za stronę artystyczną GOSHICO, dobór wzorów to jeden z najważniejszych etapów pracy twórczej. Małgo w swojej twórczości jest kosmopolitką – kreując swoje kolekcje inspirowane tradycyjnym wzornictwem polskim, reinterpretuje także to z odległych kultur. Oryginalność formy, materiału, koloru oraz wysoka jakość to charakterystyczne wyznaczniki jej projektów.

    Udział w Skandynawskich targach to prawdziwe wyróżnienie dla polskiej marki. Organizatorzy zapraszając projektantów w szczególności koncentrują się na nowym podejściu do procesu twórczego, jak również do samego wzornictwa i myślenia o nim. Warto dodać, że to nie pierwszy raz, gdy marka GOSHICO prezentowana jest za granicą. Do tej pory prace Małgo Kotlonek pokazywane były w miastach europejskich czy w Japonii podczas wystawy „Polskie Wycinanki”.

    ***

    GOSHICO to marka łącząca dwa światy: modę i design. Założona w 2004 roku przez Małgo Kotlonek (nieustannie poszukującą artystkę, projektantkę, charakteryzatorkę) i Agę Kotlonek – Wójcik (producentkę i technologa z artystyczną duszą) jest marką akcesoriów modowych, toreb i biżuterii – przedmiotów wyjątkowo kobiecych i komfortowo praktycznych jednocześnie. Połączenie osobowości sióstr stanowi o sile marki, jest kwintesencją i współczesną definicją made by GOSHICO.

    GOSHICO to ponadczasowa elegancja składająca się z wielu elementów: nowatorskich form i oryginalnych wzorów o najwyższej jakości i niepowtarzalnym stylu. Projekty tworzone przez Małgo podkreślają kobiecość zgodnie z podstawowym założeniem designu – są uwodzące wizualnie, ale także użyteczne. Projekty zainspirowane współczesnością, polską sztuką ludową oraz światem kultur tradycyjnych i starożytnych są symbolem nowoczesnej i kosmopolitycznej kobiety.

    Wszystkie projekty GOSHICO są wykonywane ręcznie, wiele wzorów biżuterii i toreb powstaje tylko w jednym egzemplarzu.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj