Techniki sprzedaży w turystyce na TT Warsaw

    „Skuteczne techniki sprzedaży w branży turystycznej” zostaną przedstawione podczas certyfikowanych warsztatów w ramach XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się, jak skutecznie sprzedawać produkty turystyczne, jak efektywnie rozmawiać z klientem i jakich słów używać, by zwiększyć atrakcyjność prezentowanej oferty. Organizatorem warsztatów, które odbędą się 22 września podczas TT Warsaw 2011, jest Dom Szkoleniowy JS. Wstęp na wydarzenie dla przedstawicieli branży turystycznej jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na targi na www.ttwarsaw.pl/rejestracja.

    – TT Warsaw oferują pełen przegląd propozycji wyjazdów krajowych i zagranicznych. Jest to zatem doskonała okazja, by w jednym miejscu poznać i porównać ciekawe oferty, w których mogą przebierać miłośnicy podróży. Właśnie taka różnorodność produktów i usług turystycznych dostępnych na rynku sprawia, że coraz większą rolę w wyborze wyjazdów odgrywa sposób, w jaki prezentowana jest sama oferta. Dlatego wśród licznych szkoleń i konferencji na TT Warsaw nie zabraknie certyfikowanych warsztatów poświęconych technikom sprzedaży przygotowanych z myślą o przedstawicielach branży. Pozwolą one zgłębić wiedzę w zakresie turystyki i znaleźć sposoby na rozwój biznesu. Eksperci podpowiedzą, na co zwracać uwagę w rozmowie z klientem, by prezentowana oferta wydawała się jeszcze bardziej atrakcyjna i konkurencyjna co w efekcie pozwoli ją skutecznie sprzedać – mówi Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.

    Efektywna sprzedaż krok po kroku
    Pierwsza część warsztatów poświęcona będzie kwestii atrakcyjnej oferty. Uczestnicy dowiedzą się, jak prezentować produkty i usługi, by były one korzystne dla klienta, oraz jakie słowa zwiększają atrakcyjność oferty. Eksperci podzielą się również wiedzą na temat przyjaznych technik wpływu i roli pozytywnego nastawienia. W trakcie warsztatów omówiony zostanie również model prezentacji handlowej według 5 kroków w procesie negocjacji, począwszy od przedstawienia sytuacji, przez zapoznanie się z pomysłem, prezentację sposobu dojścia do założonego celu i przedstawienie kluczowych korzyści, po zamknięcie i propozycję działania. Ważnym elementem warsztatów będzie kwestia budowania relacji z klientem. Uczestnicy będą mogli nauczyć się, jak rozpoznawać stan emocjonalny klienta i rozmawiać z nim w sposób, którego on oczekuje. Ponadto eksperci doradzą czy i w jakich sytuacjach odwoływać się do doświadczeń rozmówcy i swoich własnych. Osoby, które wezmą udział w bezpłatnych warsztatach otrzymają specjalne certyfikaty potwierdzające ich ukończenie.

    Turystyczny katalog
    W trakcie trzech dni TT Warsaw swoje wszechstronne oferty prezentować będą touroperatorzy, agenci, obiekty noclegowe, w tym hotele, sanatoria, wellness&spa czy pensjonaty i przewoźnicy. Nie zabraknie również narodowych, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, urzędów marszałkowskich, powiatów, miast i gmin, organizatorów turystyki biznesowej oraz branżowych izby i stowarzyszeń czy towarzystw ubezpieczeniowych.

    Bezpłatny wstęp po rejestracji on-line dla branży
    TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przedstawiciele branży, którzy zarejestrują się on-line będą mogli bezpłatnie uczestniczyć w TT Warsaw, a także certyfikowanych warsztatach dot. skutecznych technik sprzedaży w branży turystycznej. Zgłoszenia na warsztaty należy dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie targów. Pierwszy dzień TT Warsaw tradycyjnie będzie zarezerwowany dla przedstawicieli sektora turystyki, którzy w komfortowych warunkach będą mogli przeprowadzić rozmowy biznesowe. Z kolei zwiedzający indywidualni będą mogli przyjść na targi 23 i 24 września. W tym roku po raz pierwszy na trzeci dzień targów obfitujący w liczne atrakcje będzie można wejść bezpłatnie.

    Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ttwarsaw.pl.

    ***
    Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw to najważniejsze wydarzenie branży turystycznej w Polsce. Grupuje największą liczbę krajów, które zazwyczaj wystawiają się na stoiskach narodowych, a także stanowi bardzo ważną platformę dla promocji oferty turystycznej polskich miast i regionów wśród kontrahentów z kraju i zagranicy. Dzięki kompleksowości oferty wystawianej na targach TT Warsaw prezentuje wszechstronny katalog pomysłów i rozwiązań wpisujących się w najnowsze trendy turystyczne, na bazie których firmy turystyczne mogą stworzyć kompletną ofertę turystyczną i rozwijać swój biznes.

    Uczestnikami TT Warsaw są touroperatorzy, obiekty noclegowe (hotelowe, sanatoryjne, wellness&spa i pensjonaty), przewoźnicy (lotniczy, kolejowi, promowi i autokarowi), narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, urzędy marszałkowskie, powiaty, miasta i gminy, organizatorzy turystyki biznesowej, a także turystyczne portale internetowe, branżowe izby i stowarzyszenia, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz wydawnictwa turystyczne. TT Warsaw zapewnia im warunki do efektywnego zaprezentowania swojej oferty, nawiązania kontaktów handlowych i wymiany doświadczeń. Targi stanowią także doskonałe miejsce promocji ofert turystycznych z całego świata, w szczególności w okresie jesienno-zimowym wśród mieszkańców Warszawy.

    TT Warsaw organizowane są od 1993 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska). Od 2009 roku organizowane są w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.