„ULTRA” – tytuł najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego – oznacza „ponad” lub „poza”. I właśnie poza Polską projektant zdecydował się na jej premierowy pokaz, podczas zakończonego właśnie Mercedes-Benz Fashion Week w Berlinie.
Nadruki różnych faktur i kolorów drewna, nowatorskie wariacje na temat męskiego garnituru, płaszcze z syntetycznych włosów, a wszystko w dwóch kontrastujących ze sobą liniach kolorystycznych – najnowsza kolekcja Mariusza Przybylskiego na wiosnę/lato 2012 pełna jest oryginalnych pomysłów.
Projektant zaprezentował ją na jednym z głównych pokazów berlińskiego tygodnia mody i spotkał się z gorącym przyjęciem ponad 700 osobowej publiczności.
ULTRA – wykracza poza granice
Jak można było się spodziewać już po tytule kolekcji – „ULTRA” – Mariusz Przybylski z charakterystyczną dla siebie swobodą przekroczył kolejne granice, nie tylko geograficzne. Bazując na klasycznych formach przygotował ich oryginalne transformacje.
Kolekcja utrzymana była w dwóch tonacjach kolorystycznych – czerni oraz odcieniach brązów beży i złota. Wzbogacone o intensywne odcienie zieleni, mięty.
Po raz kolejny w kolekcji Przybylski wykorzystał autorskie nadruki, tym razem są to wariacje na temat struktury drewna.
„ULTRA” zawiera elementy klasyki połączone z nowoczesnymi rzeźbiarskimi formami. Z jednej strony pojawiają się bardzo miękkie drapowane elementy, które jednocześnie spłatają się z geometrycznymi, modernistycznymi wpływami.
Berlińską publiczność urzekły zaskakujące zestawienia: klasycznych garniturów czy koszul z niekonwencjonalnymi „drewnianymi” płaszczami, małej czarnej uszytej ze sztucznych włosów czy kreatywnie rozmieszczonych elementów klasycznego męskiego garnituru. Pojawiły się spodnie z elementami kamizelki przy pasku lub klapami przy nogawkach, czy sukienka będąca kolejną wariacją Przybylskiego na temat męskiej marynarki.
Jak zwykle u tego projektanta duży nacisk położony został na wyrafinowane detale i najwyższą jakość wykonania.
W skład kolekcji wchodzą bardzo szlachetne tkaniny, jak: kaszmir, wełna, jedwab i barwione skóry (Całość kolekcji do obejrzenia na: www.mariuszprzybylski.com).
To Się Nosi. Toshiba & Mariusz Przybylski
Wyjątkową część kolekcji ULTRA stanowi elegancka linia skórzanych etui na laptopy zaprojektowana przez Mariusza Przybylskiego specjalnie dla marki TOSHIBA. Są one dostępna wyłącznie z wiodącym produktem marki – notebookiem Portégé R830-10P. Etui do kupionego notebooka można zamówić na stronie www.toshiba.pl/tosienosi. Użytkownik wybiera dowolny wzór z kilku dostępnych modeli, który może dodatkowo opatrzyć własnym monogramem.
Jak twierdzi Marcin Morawski, PR & Marketing Communication Manager Central&Eastern Europe firmy Toshiba, użytkownicy laptopów zaczynają wreszcie w pełni korzystać z ich najważniejszej cechy czyli mobilności.
– Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie, żeby móc zabrać laptopa ze sobą dosłownie wszędzie A skoro laptopy wychodzą na miasto ze swoimi właścicielami, muszą dobrze wyglądać. Cieszymy się, że w naszym przypadku zadbał o to tak zdolny i kreatywny projektant, jakim jest Mariusz Przybylski. Jednocześnie jesteśmy bardzo dumni z tego, że możemy przyczyniać się do promocji jego kolekcji za granicą, na przykład na tak interesujących wydarzeniach jak Fashion Week w Berlinie – podkreśla Marcin Morawski.
Ciąg dalszy nastąpi…
W Polsce wzory zaprezentowane na berlińskim tygodniu mody będzie można obejrzeć na specjalnym pokazie, który odbędzie się w Warszawie na początku września i którego organizację również wspiera marka TOSHIBA.