Eksperymenty w modowym Laboratorium – Laboratorium Mody 2011

    Laboratorium mody 2011 – malownicze formy z surówki i miejska moda rowerowa to kontynuacja promocji ekologii i zdrowego trybu życia realizowanej przez Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru (www.ksa.edu.pl) od kilkunastu lat.

    Młodzi projektanci jak zwykle nie zawiedli pod względem pomysłowości, kreatywności i przede wszystkim precyzji wykończenia kreacji z surowej tkaniny bawełnianej, której kształtowanie wymaga nie lada wprawy i umiejętności. W ich rękach nieatrakcyjna z pozoru tkanina zmieniła się w spektakularne formy rzeźbiarskie. Ubrania inspirowane architekturą, modą baroku oraz folklorem spotkały się z gorącym przyjęciem przez prawie tysięczną publiczność pokazu.

    Damskie i męskie propozycje dla miłośników jazdy na rowerze po mieście zadziwiały ciekawym designem połączonym z najnowszymi tendencjami. Ubiory były jednocześnie funkcjonalne i wygodne. Projektanci udowodnili tym samym, że jadąc rowerem do szkoły czy pracy można założyć dosłownie wszystko, wyglądać modnie i efektownie, a jednocześnie czuć się komfortowo. Mamy nadzieję, że zachęci to niejednego pana pod krawatem i dziewczynę na wysokich szpilkach do zmiany środka lokomocji z zatruwającego miasto samochodu na ekologiczny bicykl. Ci, którzy nie dotarli na Laboratorium będą mieli okazję zobaczyć niektóre modele z kolekcji rowerowej w trakcie Święta Cyklicznego w dniu 12 czerwca.

    Ważnym punktem imprezy był pokaz letnich kolekcji marek 4F, FOB i OUTHORN. Swobodne kolorowe ubiory o charakterze sportowym to atrakcyjna propozycja na wiosnę i lato 2011. Pokaz zachwycił widownie podobnie jak stroje studentów. Wszystkie kolekcje zaprezentowały modelki z Agencji Promocji Mody Reklamex www.reklamex.krakow.pl.

    Internautów zapraszamy do głosowania na najlepszą kreację z surówki oraz na najlepszą parę projektów rowerowych na stronie www.ksa.edu.pl od wtorku 31 maja od godz. 15.00 do wtorku
    7 czerwca do godz. 24.00. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody ufundowane m.in. przez internetowy sklep obuwniczy DeeZee, producenta kosmetyków Bell oraz Organizatora Święta Cyklicznego. Spośród głosujących zostanie także wylosowany bezpłatny udział w warsztatach Szkoły Kreatywnej Fotografii.

    Już niedługo, bo na początku czerwca odbędzie się w Krakowie ciesząca się ogromnym zainteresowaniem druga edycja ekologicznej akcji Kultura To Natura, której SAPU jest głównym patronem.

    Partnerzy:

    DeeZee – internetowy sklep obuwniczy, 4F – producent odzieży sportowej, Antalis Poland,
    Bell – producent kosmetyków, Organizator Święta Cyklicznego, FAM Szkoła Makijażu i Charakteryzacji, Empik

    Patroni medialni:

    Radio Eska, Dziennik Polski Dodatek Magnes, Magnes miasta, Art&Bussines, Styl.pl, Interia.pl, Strona.krakow.pl, Magazyn Trendy, Miasto Kobiet, Lounge Magazyn, Fashionmedia.pl, Moda&Styl, Mynight.pl, Stylio.pl, Wydawnictwo Promedia, Foto-fashion.com, Sophisti.pl, Sophistifashion.pl, Lula.pl, Fotal.pl, E-cyfrowe.pl, dlaStudenta.pl, 4girls.pl, Fashioner.com, Manko, KSAvery, TUBA.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here