Wojna Północ-Południe 2011 – Eliminacja Szczecin

    wpp10

    Świat Tuningu obudził się z zimowego snu. Pierwsza eliminacja Wojny Północ-Południe to wyjątkowa atrakcja szczecińskiego Moto Show. Najbardziej błyszczące demo car-y, najbardziej zardzewiałe RAT-y  oraz inne najciekawsze auta z całej Polski walczyły o status najlepszego w danej kategorii.

    Premierowe starcie wojennego sezonu odbyło się w Szczecinie, podczas Moto Show.  Fani tuningu mogli w pełni rozkoszować się zgromadzonymi na imprezie samochodami. Liczba startujących zawodników przerosła oczekiwania organizatorów. Po pierwszej w historii konkursu Wojna Północ-Południe  oficjalnej preselekcji, do konkursu dopuszczono 30 samochodów. Liczba imponująca. W stawce dominowały auta o niemieckim rodowodzie, co znalazło swoje odzwierciedlenie w obsadzeniu klas. Podczas szczecińskich eliminacji pojawiło się  wielu debiutantów. Ich samochody prezentowały styl i wysoką jakość wykonania. Nie ustępowały pola zasłużonym  zawodnikom Wojny Północ-Południe.

    Tytuł Best of the Best pierwszej eliminacji konkursu Wojna Północ-Południei zdobył przedstawiciel przemysłu motoryzacyjnego rodem z kraju kwitnącej wiśni – Mitsubishi Outlander Grzegorza Kowalówki.

    Ostateczne wyniki konkursu :

    Fiat :
    1. Fiat Punto Cabrio – Michał Sikora
    2. Fiat 126p – Adam Jachowski

    Medi
    1. Renault Clio – Szymin Hertel

    VW
    1. VW Passat – Piotr Węglarczyk
    2. VW Golf III – Radek Dziobak
    3. VW GOlf III – Paweł Białas

    German i VAG
    1. Seat Ibiza – Michał Czubin
    2. Audi A4 Avant – Supersport24.pl
    3. Audi A6 – Łukasz Bartkowiak

    German Style
    1. BMW E36 – Maciej Juchniewicz
    2. VW Golf II – Krzysztof Kłos
    3. VW Jetta – Jerzy Grobicki

    Honda
    1. Honda CRX Del Sol – Mateusz Cendrowicz
    2. Honda Prelude – Mateusz Zakrzewski

    Asian Others
    1. Mitsubishi Outlander – Grzegorz Kowalówka
    2. Nissan 350 Z – Jacek Szyc
    3. Toyota Celica – Łukasz Młodzikowski

    RAT
    1. Fiat 126p – Mateusz Dziuba
    2. VW Golf II – Maciej Zadrożny

    Classic
    1. VW Golf I – Przemek Czerniej
    2. Fiat 125p. – Adam Jachowski

    3. VW Golf I – Szymon Krysztofiak

    Pierwsze starcie na wojennym froncie to także debiut dwóch nowych konkursów. W sobotę rozegrano premierową edycję dB War – zawodów Car Audio,  przeprowadzanych w nowatorskiej formule opartej o pomiary ciśnienia akustycznego oraz pomiary poboru prądu. Wyniki punktowe z części poświęconej ciśnieniu akustycznemu dodano do wyniku uzyskanego w Wojnie PP, a najlepsi okazali się :

    Klasa do 100 A
    1. Toyota Celica – Łukasz Młodzikowski

    Klasa do 200 A
    1. Seat Ibiza – Michał Czubin

    Klasa powyżej 200 A+
    1. Mitsubishi Outlander – Grzegorz Kowalówka

    Niedziela w Szczecinie upłynęła  pod znakiem Wargames – najefektowniejszego konkursu targów. Wargames to formuła znana z telewizyjnych show, przełożona na język tuningu. Prezentacje samochodów. Towarzystwo pięknych Pań. Skład jury profesjonalnie oceniającego samochody startujące w poszczególnych klasach, to gwarantowany sukces. Turniej spotkał się z bardzo dużą atencją ze strony uczestników i widzów.  Frekfencja dopisała. Najwyższą ocenę otrzymało Audi A4 Avant, zaprezentowane przez firmę Supersport, podium uzupełniła Honda Prelude Mateusza Zakrzewskiego, oraz Audi A6 Łukasza Bartkowiaka. Dwa ostatnie samochody uzyskały tę samą liczbę punktów, więc o ostatecznej kolejności musiała rozstrzygnąć dogrywka. Przewagą głosów 2:1 lepsza okazała się Honda, która tym samym zajęła drugie miejsce w konkursie.

    Pierwsza eliminacja Wojny Północ-Południe obudziła tuningowców na dobre. Pojawiło się wiele nowych projektów, a samochody znane z poprzednich edycji okazały się jeszcze bardziej dopieszczone. Kolejna impreza z cyklu WPP odbędzie się w drugi weekend maja na przeciwnym biegunie kraju – w Krakowie podczas Tuning Show.  W roku ubiegłym na południu rywalizacja była bardzo zacięta, dlatego i tym razem spodziewamy się wielu samochodów i ostrej walki. Relacja z tej imprezy już za miesiąc w kolejnym numerze magazynu GT.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj