„Czy słońce musi być żółte, a niebo błękitne?” „Czy dziewczynki lubią kwiatki?” „Czy na kolanie mogą siedzieć motylki?” O odpowiedzi na te i inne pytania Wola – polski producent rajstop i skarpet – postanowiła poprosić najlepszych ekspertów, czyli dzieci. Pod czujnym okiem Natalii Jaroszewskiej – słynnej projektantki mody najmłodsi stworzą pierwszą w Polsce całkowicie swoją kolekcję skarpetek.
W najbliższą środę, 13 kwietnia w atelier Natalii Jaroszewskiej przy Placu Inwalidów 10 w Warszawie odbędzie się kameralne spotkanie pod hasłem „Wola docenia dzieci”. Grupa chłopców i dziewczynek otrzyma do dyspozycji najróżniejsze przybory do rysowania, bądź malowania i będzie tworzyć wymarzone wzorki na skarpetkach. Natalia Jaroszewska, jedna z najbardziej cenionych polskich projektantek, a prywatnie także kochająca matka dwójki dzieci, będzie doradzać maluchom, jak przenieść pomysły na papier.
„Opinia dzieci zawsze była dla nas cenna – w końcu to oni są użytkownikami produktów Woli. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka postanowiliśmy poprosić je o zaprojektowanie swoich własnych skarpetek. Co najważniejsze, skarpetki z wzorami zaprojektowanymi podczas spotkania w atelier Natalii Jaroszewskiej trafią do produkcji” – powiedziała Agnieszka Dembska, Marketing Manager Wola.
Ze wszystkich powstałych prac Natalia Jaroszewska wybierze kilka najciekawszych wzorów, z których powstanie wyjątkowa kolekcja skarpetek „Wola docenia dzieci”. Gotowe produkty zostaną zaprezentowane na specjalnym pokazie, który odbędzie się w Dniu Dziecka.
Informacje dodatkowe o Natalii Jaroszewskiej
„Styl jest wyrażeniem osobowości. Jest formą ekspresji. Moda jest takim pretekstem – przynajmniej powinna być – który pozwala nam wyrażać siebie”
Natalia Jaroszewska zaliczana jest do grona najlepszych polskich projektantów. Jest zafascynowana historią mody, bardzo kobieca, jak wszystkie jej kolekcje. W 2004 i 2005 roku magazyny „Elle” oraz „Exclusive” przyznały jej tytuł projektanta roku i uznały za jedną z nadziei polskiej mody. Mimo młodego wieku posiada imponujące doświadczenie zawodowe. Projektantka od niemal dziesięciu lat prowadzi swoje autorskie atelier w Warszawie.
Jej styl określany jest jako „200% kobiecości,” a sama projektantka podkreśla, że najważniejsze jest dla niej dopasowanie kreacji do indywidualnych cech klientki, parafrazując słowa Coco Chanel „nie ma kobiety, nie ma sukienki”.
W 1999 roku wystąpiła w finale konkursu Smirnoff Fashion Awards, a w 2000 była laureatką ogólnopolskiego konkursu na projekt sukni ślubnej dla francuskiej firmy Cymbeline. Od 2002 roku jest publicystką mody w czasopismach Elle, Twój Styl, Pani, Cosmopolitan, Viva!, Gala, Glamour. W 2002 roku zaprojektowała kolekcję bielizny, która wygrała konkurs na Targach Odzieżowych CPD Igedo w Düsseldorfie oraz otrzymała Grand Prix Warszawskich Targów Bielizny i Pończosznictwa.