Philips i O’Neill, liderzy na rynku innowacyjnych produktów lifestylowych, połączyli siły, by stworzyć linię słuchawek gotowych stawić czoła trudom aktywnego stylu życia. Nowa, wyjątkowa linia słuchawek Philips | O’Neill zapewnia długotrwałą odporność oraz absolutny komfort, a przede wszystkim pozwala długo cieszyć się ulubioną muzyką, bez względu na to, do jakiego urządzenia się je podłączy.
Zaawansowane technologicznie słuchawki Philips | O’Neill zaprojektowano tak, by potrafiły sprostać wymaganiom osób żyjących pełnią życia. Poddane najsurowszym testom, nigdy cię nie zawiodą, niezależnie od tego, gdzie je zabierzesz, jak żywiołowej muzyki będziesz słuchać i w jak intensywnej aktywności będą ci towarzyszyć.
Kolekcja słuchawek Philips | O’Neill obejmuje modele reprezentujące cztery zupełnie wyjątkowe style o prostym wzornictwie, które zostały dostosowane do wyzwań, jakie niesie nawet najbardziej aktywny i dynamiczny styl życia.
Słuchawki Stretch – zainspirowane materiałami przemysłowymi i piankowymi kombinezonami – to najbardziej zaawansowany model nowej linii, oferujący doskonałe parametry. Są one odporne na nacisk oraz uderzenia i zapewniają wytrzymałość na niespotykanym poziomie, nie tracąc przy tym na elastyczności. Wykonane z TR55LX, ultra trwałego i odpornego na działanie temperatury materiału, słuchawki Stretch sprawdzają się nawet w najbardziej ekstremalnych sytuacjach. W zupełnie skrajnych warunkach, w których inne słuchawki często zawodzą lub psują się, model Stretch spisuje się doskonale, ponieważ jest sześć razy twardszy niż powszechnie stosowany w konkurencyjnych słuchawkach poliwęglan, który w ujemnych temperaturach staje się kruchy i pęka. Co to oznacza? Słuchawki Stretch zachowują swoją twardość i wytrzymałość nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach – zarówno w najgorętszym miejscu świata, jak i w najzimniejszej strefie klimatycznej (do -25 stopni).
Wszystkie modele linii słuchawek Philips | O’Neill stworzone są dla osób prowadzących bardzo aktywny tryb życia. Model Snug to wcielenie stylu: potężne, składane na płasko słuchawki zapewniające idealne dopasowanie, doskonałą jakość dźwięku i odważne wzornictwo. Model douszny to Specked – słuchawki z zestawem wkładek w trzech rozmiarach o oryginalnej kolorystyce, które pozwalają nosić je przez dłuższy czas, wyposażone w mocny, lecz estetyczny, nieplączący się przewód.
Nick Andrews, menedżer wyższego szczebla działu Consumer Marketing w Philips, powiedział: „Ta linia jest odzwierciedleniem synergii pomiędzy prostotą i innowacyjnością firmy Philips, a zasadniczymi wartościami firmy O’Neill, zbudowanymi wokół pojęcia innowacji w stylu i technologii. Nasze nowe słuchawki są absolutnie bezkonkurencyjne pod względem wytrzymałości, ponieważ przetestował je zespół O’Neill, złożony z najbardziej bezkompromisowych i nieustraszonych sportowców świata”.
Eppo van Berckelaer, globalny dyrektor ds. marketingu w O’Neill powiedział: „Zarówno O’Neill, jak i Philips mają za sobą długą i udaną historię obfitującą w innowacyjne produkty, pozwalające ich użytkownikom żyć na pełnych obrotach. Wiem, jak ważną rolę w życiu naszych klientów odgrywa muzyka, dlatego zachęcam wszystkich do wypróbowania naszych słuchawek w akcji.”
W kampanii Philips | O’Neill udział wezmą niektórzy wyczynowcy z zespołu O’Neill, między innymi: Jeremy Jones, dziewięciokrotny snowboardzista roku w kategorii Big Mountain; nieustraszony Mark Mathews surfujący po największych falach globu oraz dwukrotna zwyciężczyni Freeride World Tour, narciarka Ane Enderud. Ta trójka najlepszych i najbardziej wytrwałych mistrzów w swoich dyscyplinach poddała nasze słuchawki najtrudniejszej próbie, testując je w niezwykle wymagających warunkach swojego wyjątkowego życia.