Giacomo Borin – szef biura projektowego De’Longhi to jeden z 50 najbardziej wpływowych stylistów na świecie.

    Borin

    Oryginalne formy, wymuskane detale i ponadczasowe rozwiązania to cechy projektów Giacomo Borina, który sprawił, że produkty marki De’Longhi wyróżniają się na rynku AGD. Amerykański magazyn House Furniture News zaliczył tego znakomitego włoskiego projektanta do grona 50 najbardziej wpływowych stylistów na świecie.

    Na liście 50 HFN znalazł się także Giorgio Armani, Marta Stewart, Vera Wang czy Ralph Lauren. To grono osób-instytucji, które decydują o tym, jakie kolory, kształty, sylwetki i style goszczą nie tylko w amerykańskich domach.
    Projekty Giacomo Borina doceniają także eksperci i jurorzy najbardziej prestiżowych nagród w świecie wzornictwa przemysłowego – Red Dot. Design, Plus X Award czy IF Design Award.

    Tylko w tym roku marka De’Longhi została nagrodzona Plus X Award za system do prasowania Stirella VVX1870GAT czy ekspres do kawy Primadonna Avant.

    U podstaw projektów Borina leży myślenie o tym, co może wydarzyć się w przyszłości, a inspiracje czerpie z otaczającego świata. Nie bez znaczenia jest również fakt, że siedziba De’Longhi znajduje się  niedaleko Wenecji, która dzięki swemu Biennale stanowi stałe źródło inspiracji i innowacji we wzornictwie przemysłowym. Giacomo Borin przyznaje, że często czerpie inspiracje również ze sztuki, mody i muzyki. Ponadto upiększanie przedmiotów użytkowych jest wpisane we włoską naturę, która od czasów Renesansu dąży do otaczania się pięknem.

    Marka De’Longhi współpracuje również z wieloma uczelniami kształcącymi przyszłych projektantów przedmiotów użytkowych. Między innymi  sponsoruje należącą do weneckiego Uniwersytetu Architektury szkołę designu w Treviso. Studenci nie tylko mają możliwość odbyć praktyki w firmie, ale również wnoszą świeżą perspektywę do wzornictwa przemysłowego.

    Sam Giacomo Borin o swojej pracy mówi w następujących słowach:
    „ Projektant musi zwracać uwagę na to, co dzieje się na świecie. Trzeba umieć wyczuć trendy, rozwój sztuki w jej wielopłaszczyznowym wymiarze. De’Longhi to marka, która zawsze jest na czele w interpretacji nowych zjawisk, co wyrażamy bezpośrednio w naszych projektach.”

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj