3 edycja konkursu Fashion Designer Awards opanowana przez żywioły

    3 edycja Fashion Designer Awards

    W grudniu 2010 wystartowała 3 edycja międzynarodowego konkursu dla młodych projektantów mody Fashion Designer Awards 2011.

    Uczestnicy ze wszystkich kontynentów zmierzą się z tematem – „ 4 żywioły w kolekcji pret-a-porter”, a ich pomysły oceni profesjonalne grono jurorów, wśród nich m.in.: Maciej Zień, Izabela Łapińska, Joanna Klimas, Mariusz Przybylski, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, Natalia Kukulska, Małgorzata Socha, Lidia Popiel.

    W konkursie uczestnicy walczą o 10 tysięcy złotych oraz stypendia naukowe, staże i praktyki w atelier projektowania w Polsce i zagranicą oraz praktyki w firmach odzieżowych i redakcjach pism modowych. Młodych projektantów w 3 edycji wspiera Citroen Polska – Partner Strategiczny Konkursu.

    „Wierzę, że kolejna edycja wyłoni nowe talenty, a młodzi zdolni zachwycą nas kolekcjami, które otworzą im bramy modowego świata” – mówi organizatorka konkursu Joanna Sokołowska-Pronobis.

    „Wygrana Fashion Designer Awards dała mi pewność siebie do realizacji wszystkich modowych pragnień” – dodaje Sabrina Pilewicz, zwyciężczyni 1 edycji Fashion Designer Awards .

    Termin nadsyłania zgłoszeń mija 25 lutego 2011

    Szczegóły na www.fashiondesignerawards.com.pl

    Partnerzy:

    Citroen Polska, Złote Tarasy,  Schwarzkopf Professional , Levis, , MAC Cosmetics, Esprit, MSKPU, AB Foto/Nikon, Gino Rossi, Phenome, Inside restaurant&bar.

    Patroni medialni:

    Hot Moda&Shopping, Sukces, KMAG, Party, Fashion Magazine, Malemen, Lounge Magazyn, Magazyn Kawa, Chic Magazine, ESSENCE, gazeta.pl, lula.pl, luxlux.pl, fashionnow.pl i Chilli ZET