W grudniu 2010 wystartowała 3 edycja międzynarodowego konkursu dla młodych projektantów mody Fashion Designer Awards 2011.
Uczestnicy ze wszystkich kontynentów zmierzą się z tematem – „ 4 żywioły w kolekcji pret-a-porter”, a ich pomysły oceni profesjonalne grono jurorów, wśród nich m.in.: Maciej Zień, Izabela Łapińska, Joanna Klimas, Mariusz Przybylski, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, Natalia Kukulska, Małgorzata Socha, Lidia Popiel.
W konkursie uczestnicy walczą o 10 tysięcy złotych oraz stypendia naukowe, staże i praktyki w atelier projektowania w Polsce i zagranicą oraz praktyki w firmach odzieżowych i redakcjach pism modowych. Młodych projektantów w 3 edycji wspiera Citroen Polska – Partner Strategiczny Konkursu.
„Wierzę, że kolejna edycja wyłoni nowe talenty, a młodzi zdolni zachwycą nas kolekcjami, które otworzą im bramy modowego świata” – mówi organizatorka konkursu Joanna Sokołowska-Pronobis.
„Wygrana Fashion Designer Awards dała mi pewność siebie do realizacji wszystkich modowych pragnień” – dodaje Sabrina Pilewicz, zwyciężczyni 1 edycji Fashion Designer Awards .
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 25 lutego 2011
Szczegóły na www.fashiondesignerawards.com.pl
Partnerzy:
Citroen Polska, Złote Tarasy, Schwarzkopf Professional , Levis, , MAC Cosmetics, Esprit, MSKPU, AB Foto/Nikon, Gino Rossi, Phenome, Inside restaurant&bar.
Patroni medialni:
Hot Moda&Shopping, Sukces, KMAG, Party, Fashion Magazine, Malemen, Lounge Magazyn, Magazyn Kawa, Chic Magazine, ESSENCE, gazeta.pl, lula.pl, luxlux.pl, fashionnow.pl i Chilli ZET