JENNIFER LOPEZ PIERWSZĄ MIĘDZYNARODOWĄ AMBASADORKĄ W HISTORII MARKI GILLETTE VENUS

    Jennifer Lopez.Ambasadorka marki Venus 2011

    WSPIERA MARKĘ, BY POMÓC KAŻDEJ KOBIECIE ODKRYĆ W SOBIE BOGINIĘ

    Zawodowowszechstronnie utalentowana piosenkarka, aktorka, projektantka oraz producentka muzyczna i telewizyjna, która prowadzi także działalność charytatywną. Prywatnie – matka, siostra, żona i przyjaciółka. Jennifer Lopez, to niezwykła współczesna piękność, która została właśnie ogłoszona jedyną w swoim rodzaju boginią marki Venus – światowego lidera produktów do golenia dla kobiet. Lopez, jako pierwsza międzynarodowa ambasadorka tej marki, ma inspirować kobiety na całym świecie, by „odkryły w sobie boginię”, poczuły się pewne siebie, odważne i wyzwoliły drzemiące w nich piękno wewnętrzne i zewnętrzne. Artystka, a w szczególności jej fenomenalne nogi zaistnieją jako główny element holistycznej kampanii marketingowej zaplanowanej na 2011 rok, która będzie wspierać produkty z portfolio marki Venus, takie jak np. maszynka do golenia Venus Riviera  – również na polskim rynku. Kampania z udziałem Jennifer Lopez  będzie realizowana w mediach, w miejscu sprzedaży produktów, obejmie także działania PR. Pojawi się także specjalny remake legendarnego utworu „Venus” w jej wykonaniu.

    Marka Venus inspiruje kobiety i przemawia do bogini, która jest w każdej z nas” – mówi Lopez, „Wszystkie możemy nią być na swój własny sposób, i olśniewać tym, co w nas najlepsze. Venus sprawia, że moje nogi są piękne i gładkie,  a ich wygląd  dodaje mi pewności siebie i sprawia, że czuję się  niczym prawdziwa bogini”.

    Jennifer jest boginią z Venus, w każdym znaczeniu tego słowa. Jest najdoskonalszym uosobieniem tego, co tę markę charakteryzuje, czyli wszechstronności kobiet” mówi Sonia Fife, General Manager, Global Venus, P&G Beauty.  “Nie jesteś boginią tylko w ważnych momentach swojego życia, ale również tych mniej istotnych. W tej kampanii, Jennifer jest po prostu sobą, jest boginią w każdym calu – zarówno wtedy, gdy relaksuje się w domu w towarzystwie swoich dzieci, a także wtedy, gdy występuje na scenie, prezentując swe fantastyczne nogi godne gwiazdy rocka.”

    Jennifer dodaje: “ Muzyka jest moją największa pasją, dlatego ucieszył mnie fakt, że mogłam  nagrać swoje wykonanie legendarnego utworu pt. „Venus” , która będzie stanowiła istotny element tegorocznej kampanii. To cudowne, że poprzez ten utwór mogłam wyrazić swoją pasję i kreatywność. Mam nadzieję, że udało mi się w ten sposób zainspirować kobiety na całym świecie, by uwierzyły w siebie i realizowały się w tym, co kochają robić najbardziej”.

    Zapraszamy na stronę www.gilettevenus.com, gdzie można wysłuchać najnowszej wersji utworu Venus w wykonaniu Jennifer Lopez oraz przeczytać historię nowej ambasadorki marki.

    Jennifer Lopez

    Aktorka, piosenkarka, producentka, projektantka mody, business woman Jennifer Lopez, została uznana za jedną z najbardziej wpływowych i cenionych gwiazd świata rozrywki. Sprzedała ponad 55 milionów płyt na całym świecie i zagrała w wielu kasowych hitach kinowych, min. takich jak Sposób na teściową (Monster-In-Law) czy Powiedz tak (The Wedding Planner). Ten ostatni, w 2001 roku był najlepiej sprzedającym się filmem na amerykańskim rynku. W tym samym roku,  na pierwsze miejsce listy Billboard Top 200 Chart trafiła także płyta artystki zatytułowana J.Lo.  Plasując się na pierwszych miejscach zarówno w rankingach produkcji filmowych, jak i listach przebojów, Jennifer Lopez odniosła podwójny sukces, będąc jednocześnie pierwszą kobietą w historii, która może się takimi osiągnięciami poszczycić.

    Rok 2011 będzie przełomowym w karierze Jennifer. Została wybrana do grona jury jednego z najbardziej popularnych programów telewizyjnych w USA – American Idol. Jest żoną międzynarodowej gwiazdy – Marca Anthony, z którym wychowuje bliźnięta, córkę Emmę oraz syna Maxa.

    P&G Beauty&Grooming

    P&G Beauty&Grooming (kategoria „pielęgnacja urody kobiet i mężczyzn”) obejmuje produkty, które spełniają urodowe marzenia kobiet na całym świecie i pomagają mężczyznom wyglądać i czuć się atrakcyjnie każdego dnia.  P&G, w tej kategorii produktowej oferuje ponad 100 marek w prawie 130 krajach.  Sprzedaż tych produktów w roku fiskalnym 2008-2009 wyniosła blisko 26 bilionów dolarów, dając firmie pozycję lidera w kategorii pielęgnacji urody kobiet i mężczyzn.  P&G Beauty and Grooming oferuje zaufane i innowacyjne marki, które odpowiadają na potrzeby pielęgnacyjne konsumentów, takie jak Pantene®, Olay®, Head & Shoulders®, Max Factor®, Cover Girl®, DDF®, Frederic Fekkai®, Wellaflex®,  Rejoice®, Sebastian Professional®, Herbal Essences®, Koleston®, Clairol Professional®, Nice ’n Easy®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals®, Braun® oraz czołowe produkty zapachowe, których portfolio obejmuje szeroki wachlarz marek od tych,  adresowanych do konsumentów wchodzących w tę kategorię do marek luksusowych, takich jak Hugo Boss®, Lacoste®, and Christina Aguilera®.  Zapraszamy na stronę http://www.pg.com w celu uzyskania informacji na temat P&G (NYSE: PG) oraz jej marek.