CH Piast w Szczecinie rozbudowane i z nową nazwą – ponad 28000 m2 powierzchni handlowej

    CH Molo otwarte
    Centrum Handlowe Molo

    Zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Piast w Szczecinie. Jedno z największych centrów handlowych w mieście zyskało również nową nazwę – Molo.

    Proces rozbudowy, który pochłonął kwotę ok. 40 mln złotych (10 mln euro) rozpoczął się w maju tego roku. Centrum zostało powiększone o dodatkowe 2 500 m2 powierzchni handlowej. Wśród największych najemców znaleźli się Media Markt (zajmujący 5 670 m2), Carrefour (6 500 m2), Komfort (ok 1 500 m2), H&M (ok. 1 500 m2) oraz New Yorker zajmujący powierzchnię ok. 950 m2. Dodatkowo w rozbudowanym centrum uruchomiono pierwszą w Szczecinie restaurację sieci Burger King.

    Podczas pierwszych czterech dni od ponownego otwarcia, CH Molo odwiedziło ponad 100 tys. klientów.

    – ING Real Estate Investment Management zarządza wysokiej klasy nieruchomościami na wszystkich znaczących rynkach z portfelem wartym ponad 65 miliardów euro. Jesteśmy obecni na czterech kontynentach – w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Australii. A dziś, tutaj w Szczecinie, mamy przyjemność otwierać zupełnie wyjątkowe… Molo! Pierwsze w świecie molo bez bezpośredniego dostępu do morza. Prestiżowa inwestycja i obiekt zupełnie niezwykły. Oto otwiera – niczym każde „typowe” molo – prawdziwie szerokie perspektywy – powiedział podczas otwarcia Centrum Handlowego Molo Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management Poland w ING Real Estate Investment Management Poland, reprezentujący właściciela centrum.

    Rozbudowane CH Molo zyskało nowy wygląd a powierzchnia handlowa centrum została powiększona do 28 000 m2. Zmieniona została fasada budynku, zmianie uległ też wystrój wnętrz. Całości dopełnił nowy system oświetlenia obiektu. Dodatkowo unowocześniono systemy wentylacji i klimatyzacji oraz system bezpieczeństwa. W centrum oraz na parkingach należących do obiektu zainstalowano też nowe kierunkowskazy.

    Molo to centrum handlowe o powierzchni 28 000 m2 położone w północno-zachodniej części Szczecina. Najemcami centrum są znane polskie i zagraniczne marki takie jak H&M, Tally Weijl, Triumph, New Yorker, Apart, Cropp Town, Cubus, Douglas, Deichmann, Gatta, Home & You, House, Levi’s/Mustang, Matras, Orsay czy Reserved.

    Centrum rozpoczęło swoją działalności w 2000 roku pod nazwą CH Piast. Było jednym z pierwszych tego typu obiektów w Szczecinie. Co roku średnio odwiedzało go ok. 4 mln klientów.

    Właścicielem CH Molo jest ING Property Fund Central and Eastern Europe (ING PFCEE). ING PFCEE jest funduszem inwestującym w nieruchomości w pełni zarządzanym przez ING REIM CEE.

    ING PFCEE, oprócz CH Molo, jest właścicielem czterech innych obiektów w Polsce – dwóch budynków biurowych: Prosta Office Center i Trinity II zlokalizowanych w Warszawie oraz dwóch warszawskich centrów handlowych: King Cross (wspólnie z GE Real Estate) oraz Wars-Sawa-Junior (wspólnie z Centrum Development and Investment S.A.).

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj