Katarzyna Gniewkowska twarzą kosmetycznej marki Pani Walewska

    Pani Walewska reklama
    Pani Walewska - Reklama

    W  grudniu rusza kampania reklamowa marki Pani Walewska pod hasłem „Ponadczasowe piękno” o charakterze wizerunkowo-produktowym. Działania mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz poszerzenie (odmłodzenie) grupy użytkowniczek poprzez promocję nowych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska w wersji Chic oraz Gold. Ambasadorką kosmetycznej marki została Pani Katarzyna Gniewkowska, znana aktorka teatralna i filmowa.

    Kampania reklamowa z wykorzystaniem wizerunku Pani Katarzyny Gniewkowskiej zaplanowana jest  do listopada 2011 roku. Działania reklamowe i PR będą prowadzone głównie w wybranych magazynach prasowych skierowanych do kobiet oraz w internecie. Akcji towarzyszyć będą wybrane działania BTL adresowane do detalistów i konsumentów. Za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Spółki.

    Pani Walewska to legendarna polska marka kosmetyczna, która w przyszłym roku będzie obchodziła jubileusz 40-lecia istnienia. Marka od lat posiada lojalne grono klientek oraz duży potencjał, który chcielibyśmy należycie wykorzystać. Kampania reklamowaPonadczasowe piękno – w której występuje Pani Katarzyna Gniewkowska ma na celu odmłodzenie wizerunku tej marki, a także promocję najnowszych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska Chic oraz Pani Walewska Gold, które stworzyliśmy specjalnie dla kobiet dojrzałych. Liczymy, że ta pierwsza w historii marki kampania promocyjna  spotka się z zainteresowaniem ze strony naszych obecnych i przyszłych klientek, a także umocni wizerunek i pozycję marki Pani Walewska w kategorii pielęgnacji twarzy” – powiedziała Urszula Pierzchała, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

    W grudniu na sklepowych półkach pojawią się nowości pielęgnacyjne sygnowane marką Pani Walewska. Wyjątkowy charakter obu serii podkreślają oryginalne i eleganckie opakowania, a doskonałym uzupełnieniem są perfumy oraz dezodorant.

    „Linia Pani Walewska Chic to dwa nowe kremy intensywnie liftingujące i pielęgnujące skórę dojrzałą pań po 40. roku życia. Receptury preparatów zostały oparte na nowoczesnych składnikach aktywnych, które szybko  i skutecznie poprawiają wygląd cery dojrzałej. Z kolei linia Pani Walewska Gold to ekskluzywne kosmetyki intensywnie

    pielęgnujące skórę bardzo dojrzałą, przeznaczone dla pań po 50. roku życia. Preparaty oparte na wyjątkowych składnikach aktywnych tj. złoto koloidalne i ekstrakt z orchidei pobudzają witalność skóry, działają ujędrniająco, nawilżająco oraz przeciwzmarszczkowo” – powiedziała Małgorzata Włodarczyk, Senior Brand Manager odpowiedzialna za markę Pani Walewska.

    Pani Walewska to jedna z najbardziej znanych marek kosmetycznych w Polsce, wprowadzona na rynek w 1971 roku przez krakowską fabrykę Miraculum. Nazwa pochodzi od nazwiska Marii Walewskiej, polskiej arystokratki żyjącej na przełomie XVIII i XIX wieku, w której zakochał się Napoleon Bonaparte. Inspiracją do powstania serii była popularna komedia kostiumowa z 1966 roku pt. „Marysia i Napoleon” w reżyserii Leonarda Buczkowskiego, w której główne role zagrali Beata Tyszkiewicz (Pani Walewska) oraz Gustaw Holoubek (Napoleon Bonaparte). Produkty Pani Walewska – ikona damskich kosmetyków okresu PRL i namiastka luksusu – od początku cieszyły się dużą popularnością nie tylko w Polsce lecz także w krajach byłego bloku wschodniego. Dzisiaj dostępne są m.in. w Rosji, Ukrainie, Litwie, Bułgarii czy Białorusi.

    Informacje o Miraculum:

    Miraculum powstało w Krakowie w 1924 roku pod nazwą „Doktora Lustra Preparaty Kosmetyczno-Lekarskie Miraculum”. Firma szybko zyskała szerokie uznanie dzięki wyjątkowej jakości preparatom o unikalnych właściwościach pielęgnacyjnych. Potwierdzeniem wysokiej pozycji Miraculum było uzyskanie prestiżowego wyróżnienia na Międzynarodowej Wystawie w Paryżu w 1931 roku, kiedy to Złoty Medal zdobył puder kosmetyczny Miraculum. Również w Polsce preparaty dr. Lustra szybko podbiły serca konsumentów, do czego przyczyniły się w znacznym stopniu Hanka Ordonówna, ówczesna gwiazda estrady oraz Zofia Batycka – Miss Polonia z 1930 r., które zachwalały dobroczynne działanie kosmetyków Miraculum. W 1939 roku dr Luster odsprzedał swoje udziały Witoldowi Böhmowi i opuścił Polskę. W tym samy roku firma zmieniła nazwę na „Przemysł Lekarsko-Kosmetyczny Miraculum SA w Krakowie”. Fabryka funkcjonowała bez przerwy aż do lutego 1940 roku.

    Po II wojnie światowej Miraculum przeszło na własność państwa. Fabryka została połączona z Krakowską Fabryką F. Śmiechowski, produkującą mydła oraz proszki do prania, przy ul. Zabłocie 23 i tam też została przeniesiona. Po pół roku wytwarzania detergentów, Miraculum przestawiło się na produkcję kosmetyków, z każdym rokiem zwiększając systematycznie produkcję. Na krajowym rynku pojawiły się innowacyjne preparaty pielęgnacyjne i wyroby perfumeryjne, których receptury zostały opracowane we własnym laboratorium badawczym, „z najlepszych surowców krajowych, a przede wszystkim zagranicznych” – jak donosiły kroniki Miraculum z tego okresu. W latach 50. apetyt na „kapitalistyczny luksus” zaspokajały perfumy „Tango”, woda dla panów „Bridge”, pudry kosmetyczne w polistyrenowych pudełkach, tusz do rzęs oraz  krem ochronny do rąk – kosmetyczny szlagier komunistycznej Polski. Na początku lat 70. powstały marki „Pani Walewska” oraz „Brutal”, które do dnia dzisiejszego cieszą się ogromnym zainteresowaniem konsumentów. Fabryka eksportowała swoje wyroby do wielu krajów świata: kosmetykami Miraculum zachwycały się Rosjanki, Czeszki, Niemki, Węgierki, Kubanki, Wietnamki, a nawet Hinduski.

    W 1989 roku, kiedy w Polsce zaczęły następować przemiany gospodarcze, zdecydowano o prywatyzacji fabryki. Podjęte działania doprowadziły w 1996 r. do przekształcenia FK Miraculum w Spółkę Akcyjną, a następnie – po kilku latach – do przejęcia Firmy przez łódzką Kolastynę. Oficjalne połączenie obu Spółek nastąpiło w grudniu 2007 roku. Miraculum stało się jedną z marek w portfolio Grupy Kolastyna. Niespełna trzy lata później, w czerwcu 2010 roku, aktualny Zarząd podejmuje ważną dla Spółki decyzję o sprzedaży znaku towarowego „Kolastyna”. Przyjęta zostaje też nowa strategia, która zakłada m.in., że marką wiodącą w portfolio Spółki jest Miraculum, oferująca w sprzedaży całorocznej wysokiej jakości preparaty pielęgnacyjne oraz wyroby perfumeryjne dla kobiet i mężczyzn. Zmiana strategii podkreślona została planowaną zmianą nazwy Spółki – na Miraculum SA z siedzibą w Krakowie.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj