Marketing Wranglera znowu wyróżniony!

    PR H Page 1
    Wrangler

    Działania marketingowe marki Wrangler na obszarze EMEA zostały obsypane w zeszłym tygodniu deszczem nagród. Marka kultowych dżinsów zdobyła złoto i srebro podczas imprezy London International Awards (LIA) w Londynie, a także otrzymała nagrodę za najbardziej innowacyjną inicjatywę w zakresie marketingu cyfrowego podczas konkursu Global Fashion Awards w Nowym Jorku.
    Nagrody London International Awards przyznawane są za nadzwyczajne dokonania w dziedzinie reklamy, projektowania i mediów cyfrowych. Markę Wrangler wyróżniono złotą statuetką za kampanię reklamową „Red” zrealizowaną w 2010 roku. Nagrodę otrzymała również linia premium – Blue Bell, której przyznano srebro za stronę internetową www.bluebelljeans.com poświęconą kolekcji na sezon wiosna–lato 2010.
    Strona internetowa prezentująca kolekcję Wrangler Blue Bell na wiosnę i lato 2010 cieszyła się ogromnym uznaniem zarówno wśród użytkowników, jak i wśród jurorów. Zdobyła dotychczas wiele nagród, między innymi aż cztery Kanneńskie Lwy. Została także uhonorowana tytułem Najbardziej Innowacyjnej Inicjatywy Cyfrowej, który przyznano podczas ceremonii wręczenia nagród Global Fashion Awards zorganizowanej w nowojorskim hotelu Waldorf Astoria przez WGSN – najbardziej wpływową firmę zajmującą się analizowaniem rynków mody i prognozowaniem trendów.


    Strona internetowa Blue Bell prezentuje kultowego modela Tony’ego Warda w rewelacyjnych ubraniach dżinsowych z kolekcji Blue Bell. Innowacyjne, interaktywne rozwiązania umożliwiają osobom odwiedzającym tę stronę manipulowanie postacią Warda, przerzucanie jej z jednego narożnika ekranu do drugiego, a nawet zdzieranie z niego ubrań. Podczas imprezy London International Awards (LIA) strona ta zdobyła srebrną statuetkę w kategorii Nawigacja/ Interakcja w Reklamie Cyfrowej.
    Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu firmy Wrangler na obszar EMEA, powiedział: „Mam naprawdę wielkie szczęście, że mogę współpracować z takimi zespołami zajmującymi się reklamą. Cieszy mnie ogromnie, że nasza praca zdobyła uznanie kolegów ze środowiska mody i komunikacji kreatywnej. W czasach bezustannych nacisków na budżety marketingowe, konieczne jest nasycenie naszych reklam innowacjami i kreatywnymi rozwiązaniami. W końcu właśnie w ten sposób komunikujemy się z naszymi klientami, sprawiając, że ludzie na całym świecie rozmawiają na temat Wranglera – i noszą produkty tej marki”.
    Uwagi od redakcji:
    Kiedyś:
    Historia marki Wrangler rozpoczęła się w 1904 roku, kiedy w amerykańskim Greensboro w Północnej Karolinie powstała Hudson Overall Company. W roku 1919 firma zmieniła szyld na Blue Bell, a od 1947 r. – w którym wyprodukowała pierwszą linię dżinsów dla kowbojów – funkcjonuje pod nazwą Wrangler, oznaczającą pracującego kowboja.
    Teraz:
    Wrangler to marka oryginalnych, amerykańskich dżinsów. Niedoścignione dziedzictwo marki Wrangler związane z produkcją odzieży dżinsowej znajduje swoją kontynuację w nowoczesnych krojach dżinsów, które nadal charakteryzują się siedmioma charakterystycznymi detalami umożliwiającymi bezbłędne rozpoznanie marki. Detale te to między innymi płaskie miedziane nity, kieszonka na zegarek zaprojektowana przez Rodeo Bena, czy boczne kryte szwy. Kultowe modele, takie jak koszula 27MW czy kurtki 11MJ, są przedmiotem uwielbienia zarówno koneserów dżinsu, jak i fanatyków mody.
    Wrangler stawia sobie za cel produkowanie najlepszej nowoczesnej odzieży dżinsowej. Modnym i postępowym fasonom, takim jak męskie spodnie Ben z nogawką zwężającą się ku dołowi czy obcisłe damskie spodnie Jess z wysokim stanem, towarzyszą wykończenia zgodne z najnowszymi trendami w modzie.