CIN&CIN, fashion oraz atmosfera glamour towarzyszyły podczas tygodnia mody zorganizowanego w ramach FashionPhilosophy Week Poland w Łodzi. W ramach pokazów można było podziwiać kolekcje przygotowane przez światowej sławy projektantów mody. Jednym z ciekawszych był pokaz najnowszej kolekcji polskiego projektanta Łukasza Jemioła.
Pokaz zgromadził liczne grono Gwiazd show biznesu, wśród których nie mogło zabraknąć wybornych win musujących marki CIN&CIN. Po emocjach związanych z pokazem, wszyscy goście zaproszeni zostali na wyjątkowe after party do nowootwartego, ekskluzywnego klubu Gossip.
FashionPhilosophyFashion Week Poland to największa, odbywająca się w Łodzi cykliczna impreza modowa w Polsce. W jednym czasie i jednym miejscu można było podziwiać prace największych designerów i kreatorów mody z całego świata. FashionPhilosophy Week Poland to również doskonała okazja na prezentację i promocję wybitnych polskich marek odzieżowych, do których zaliczyć można zdolnego projektanta Łukasza Jemioła.
Pokaz młodego artysty odbył się w Białej Fabryce Ludwika Geyera, podczas którego projektant zaprezentował swoją ostatnią kolekcję dedykowaną kobietom kochającym niepowtarzalną garderobę, idealnie dopasowaną do ciała. To ubrania, w których każda z pięknych pań może poczuć się prawdziwą, wytworną damą.
Świeżość, lekkość, sekretny luksus tkanin, pozorny brak konstrukcji, płynność, a także gra kontrastami to cechy charakterystyczne tej kolekcji.
Pokaz Łukasza Jemioła podziwiały i wspierały swoją obecnością znane Gwiazdy sceny oraz ekranu, m.in.: Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, Tomasz Ossoliński, Robert Kupisz, Maciej Dowbor, Tomasz Jacyków, Edyta Herbuś, Kinga Rusin, Ramona Rey oraz inni.
Zaraz po fascynujących prezentacjach kolekcji, wszyscy wszyscy goście zaproszeni zostali na wyjątkowe after party. Musujące bąbelki CIN&CIN towarzyszyły im w zabawie w nowopowstałym, luksusowym klubie Gossip, w samym centrum Łodzi, gdzie CIN&CIN na stałe zagościł w wystroju tego miejsca.
Połączenie paryskiej ekstrawagancji oraz londyńskiego minimalizmu ze szczyptą berlińskiego szaleństwa, to przepis, z którego powstał ten elitarny łódzki lokal. Nowością są, zainstalowane jako pierwsze w Polsce interaktywne bary, dzięki którym można poznać nowy wymiar zabawy oraz ściany wodne z bąbelkami stworzone dla CIN&CIN.
Angażując się w to wydarzenie, marka CIN&CIN już po raz kolejny włączyła się w projekt związany ze światem fashion.
… a kieliszki półsłodkiego, musującego wina CIN&CIN idealnie współgrały z panującą na pokazie oraz w klubie atmosferą blichtru i glamour…