Marsz Różowej Wstążki już za niespełna miesiąc!

    logo
    Marsz Różowej Wstążki

    Wielkimi krokami zbliża się doroczny Marsz Różowej Wstążki organizowany przez Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa – Centrum. Już 16 października 2010 r. ulicami Warszawy przejdzie blisko 5 tysięcy osób, które popierają działania profilaktyczne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi.

    Impreza rozpocznie się o godzinie 11:30 zbiórką wszystkich uczestników na ul. Nowy Świat. O godzinie 12:30 przedstawiciele Avon Cosmetics Polska, Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa – Centrum, konsultantki z całego kraju, politycy, dziennikarze, celebryci oraz inni fani Wielkiej Kampanii Życia przejdą ulicami Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście, Miodową, Senatorską, by dojść do Placu Teatralnego. O godzinie 15:00 przed Teatrem Wielkim rozpoczną się koncerty Gwiazd polskiej estrady, animacje oraz badania USG piersi.

    „Marsz jest organizowany w Polsce już po raz 13-ty. Ma na celu przede wszystkim szerzenie informacji na temat raka piersi oraz edukowanie w zakresie profilaktyki raka piersi. Jest też swego rodzaju manifestem, który dodaje otuchy kobietom, które próbują zmierzyć się z tą straszną chorobą.” – mówi Elżbieta Kozik, Prezes Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa – Centrum.

    Problem raka piersi jeszcze kilkanaście lat temu był w Polsce tematem tabu. 6 na 10 dotkniętych chorobą kobiet umierała, gdyż zmiany  wykrywane były w stadium uniemożliwiającym skuteczne leczenie. Kobiety chorowały w zaciszu domów i szpitalnych sal, walcząc w samotności z bólem, rozgoryczeniem, żalem.

    „Dofinansowanie dziesiątek tysięcy badań USG w ramach akcji „Moje pierwsze USG”, „Gabinety z Różową Wstążką”  to tylko namiastka tego, co w ciągu kilkunastu lat firmie Avon i Stowarzyszeniu „Amazonki” udało się zrobić w Polsce. Najważniejszą jednak kwestią jest fakt, że problem raka piersi przestał być tematem tabu, jest szeroko i głośno dyskutowany. Mamy nadzieję, że w tym roku w Marszu Różowej Wstążki weźmie udział rekordowa liczba osób, z którymi spotkamy się na Nowym Świecie 16 października” – mówi Katarzyna Warzecha, dyrektor Marketingu Lokalnego Avon Cosmetics Polska.

    Wszelkie działania w ramach Wielkiej Kampanii Życia są prowadzone dzięki sprzedaży produktów z różową wstążką Avon.