Światowe trendy w jesienno – zimowej kampanii Ochnika

    OCHNIK JZ2010 2011 schody
    OCHNIK

    Klimat tajemniczego ogrodu oraz piękne, stylowe wnętrza zestawione z nowoczesnymi, bardzo modowymi stylizacjami stały się tłem do zaprezentowania najnowszej kolekcji odzieży i galanterii skórzanej marki OCHNIK.

    Najnowsza kolekcja marki OCHNIK to dowód na to,  że  klasyka i nowoczesność mogą stanowić dobraną parę. W stylistyce kolekcji można zaobserwować mieszankę różnych trendów – retro, vintage z futurystycznymi formami.  Jak mówi Visual  Manager  firmy OCHNIK, Izabella Cichocka – Mycek „Kolekcja OCHNIKA to połączenie ponadczasowych trendów z nowoczesną elegancją. Znaleźć w niej można dość odważne fasony, które zostały złagodzone przez delikatne stonowane kolory skór.”

    „W tym sezonie po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na podział sesji wizerunkowej tak, by podkreślić zarówno charakter linii dziennej, jak i wieczorowej” – mówi Katarzyna Nowicka, Dyrektor ds. Zarządzania Marką.

    Linia dzienna została zaprezentowana w scenerii pięknego parku. Delikatne beże i szarości skór doskonale współgrają z trochę tajemniczą jakby zasnutą mgłą przyrodą. Wszystkie barwy delikatnie się przenikają, nie widać mocnych kontrastów ani w kolorze, ani w samej formie produktów.

    Odmienna w swojej stylistyce linia wieczorowa została pokazana w urokliwym wnętrzu Zamku w Nieborowie.

    Ubrania oraz charakter w jaki zostały sfotografowane daje nasycony kontrastami efekt, w którym widać wyraźną zabawę matu i błysku, zwierzęcych wzorów oraz geometrycznych form.

    W realizacji sesji uczestniczyli:

    Modele: Paulina Cebrzyńska, Alicja Rygiel, Rafał Wojtysiak, a także Kasia Bożkiewicz  i Aleks Rutkowski z agencji Model Plus
    Fotograf: Wojtek Wojtczak
    Stylizacja: Pola Madej
    Fryzury:
    Kacper Rączkowski
    Makijaż:
    WILSON

    Kampania promująca kolekcję OCHNIK Jesień – Zima 2010/2011 planowana jest na październik, listopad i grudzień. Zdjęcia z kolekcji będzie można zobaczyć w magazynach modowych, telewizji i Internecie oraz na witrynach w największych centrach handlowych.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj