Ruszyły zapisy na TT Warsaw

    TT Warsaw
    TT Warsaw

    Rozpoczęła się rejestracja on-line na XVIII Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2010, która umożliwia podmiotom z branży bezpłatne uczestnictwo w najważniejszym spotkaniu sektora usług turystycznych w Polsce. TT Warsaw 2010 odbędzie się w dniach 23-25 września br. w warszawskim centrum targowym MT Polska przy ul. Marsa 56C. Rejestracja on-line prowadzona jest na stronie www.ttwarsaw.pl/rejestracja i potrwa do 21 września do godz. 15.00.

    – Na TT Warsaw przyjeżdżają przedstawiciele branży z największej liczby krajów, by zaprezentować swoją ofertę. Nie brakuje tutaj również rodzimych wystawców, którzy swoimi ofertami promują polskie miasta i regiony jako atrakcyjne miejsca dla turystów. Właśnie obecność tak wielu wystawców w jednym miejscu sprawia, że nasze targi stanowią doskonałą okazję dla przedstawicieli branży, by zapoznać się z najciekawszymi propozycjami na rynku turystycznym i nawiązać wartościowe kontakty handlowe. Dodatkowo, by zapewnić komfortowe warunki do rozmów biznesowych, pierwszy dzień podczas TT Warsaw będzie przeznaczony wyłącznie dla klientów branżowych. Dlatego też trudno sobie wyobrazić, by mogło ich ominąć tak ważne spotkanie dla turystyki – mówi Agnieszka Huszczyńska, prezes zarządu MT Targi, organizatora TT Warsaw. ­

    – Z wyprzedzeniem umożliwiamy zapisy on-line, by każdy miał czas zaplanować sobie obecność w tych dniach w Warszawie. Dokonanie rejestracji w ten sposób uprawnia podmioty z branży do bezpłatnego uczestnictwa w TT Warsaw i pozwala uniknąć formalności związanych z wypełnianiem dokumentów na miejscu. Pozwala więc zaoszczędzić cenny czas w trakcie targów. Wszystkie osoby zarejestrowane przez internet otrzymują też specjalne karty uczestnika, które ułatwiają wymianę kontaktów handlowych i swobodne przemieszczania się między poszczególnymi imprezami towarzyszącymi targom. A program będzie bardzo bogaty, więc będzie w czym wybierać – dodaje Agnieszka Huszczyńska.

    Oprócz kompleksowej oferty wystawców w programie tegorocznej edycji TT Warsaw pojawią się m. in. szkolenia i  konferencje z różnych dziedzin dotyczących prowadzenia działalności w branży turystycznej. Jednym z istotnych punktów programu będzie specjalna konferencja dla organizatorów turystyki biznesowej i incentive travel. Będzie też można porozmawiać ze znanymi globtroterami,  posłuchać ich opowieści i praktycznych porad w ramach „Spotkań z podróżnikami”.

    TT Warsaw jako najbardziej prestiżową impreza targowa w branży turystycznej w Polsce grupuje największą liczbę krajów, które zazwyczaj wystawiają się na stoiskach narodowych. Podczas ubiegłorocznej edycji, oprócz przedstawicieli polskich władz państwowych i samorządowych, na otwarciu TT Warsaw obecnych było blisko 50 ambasadorów, co potwierdza międzynarodową rangę tego wydarzenia. W sumie wystawiało się 60 krajów, z tego 40 na stoiskach narodowych.

    TT Warsaw ze względu na swoją zróżnicowaną ofertę oraz obecność polskich miast i regionów jako wystawców, doskonale sprawdzają się także jako miejsce nawiązywania kontaktów biznesowych w krajowej turystyce. Są też okazją do promocji ofert wśród klientów indywidualnych, głównie warszawiaków, którzy podczas TT Warsaw poszukują ciekawych kierunków na wyjazdy zimowe i sylwestrowe. Dla indywidualnych zwiedzających targi otwarte będą przez dwa dni: 24 i 25 września. Pierwszy dzień targów – 23 września – przeznaczony będzie wyłącznie dla przedstawicieli branży turystycznej z Polski i zagranicy, by w tym dniu mogli skoncentrować się na kontaktach handlowych.

    Tegoroczna XVIIII edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw po raz kolejny będzie odbywać się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C. Oddalone jest ono zaledwie 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Zachodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Centrum zapewnia 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Na miejsce można również dojechać komunikacją miejską – w sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.

    Patronat nad targami TT Warsaw 2010 objęli Minister Sportu i Turystyki, Adam Giersz, oraz Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz. Partnerami merytorycznymi targów są Polska Organizacja Turystyczna i Polska Izba Turystyki. TT Warsaw 2010 organizowane są we współpracy merytorycznej z Polską Agencją Rozwoju Turystyki, Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego oraz Warsaw Convention Bureau.

    Dla osób, które nie dokonają rejestracji on-line będą prowadzone zapisy podczas targów. W dniu branżowym osoby, które nie dokonały rejestracji on-line zapłacą 40 zł. W kolejnych dniach ceny biletów dla osób wcześniej niezarejestrowanych wyniosą odpowiednio 12 zł i 5 zł.  Więcej szczegółów dot. cennika na stronie www.ttwarsaw.pl.

    Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw to najważniejsze wydarzenie branży turystycznej w Polsce. Grupuje największą liczbę krajów, które zazwyczaj wystawiają się na stoiskach narodowych, a także stanowi bardzo ważną platformę dla promocji oferty turystycznej polskich miast i regionów wśród kontrahentów z kraju i zagranicy. Dzięki kompleksowości oferty wystawianej na targach TT Warsaw prezentuje wszechstronny katalog pomysłów i rozwiązań wpisujących się w najnowsze trendy turystyczne, na bazie których firmy turystyczne mogą stworzyć kompletną ofertę turystyczną i rozwijać swój biznes.

    Uczestnikami TT Warsaw są touroperatorzy, obiekty noclegowe (hotelowe, sanatoryjne, wellness & spa i pensjonaty), przewoźnicy (lotniczy, kolejowi, promowi i autokarowi), narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, urzędy marszałkowskie, powiaty, miasta i gminy, organizatorzy turystyki biznesowej (MICE), a także turystyczne portale internetowe, branżowe izby i stowarzyszenia, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz wydawnictwa branżowe. TT Warsaw zapewnia im warunki do efektywnego zaprezentowania swojej oferty, nawiązania kontaktów handlowych i wymiany doświadczeń. TT Warsaw stanowi także miejsce promocji ofert turystycznych z całego świata wśród warszawiaków, w tym w szczególności dotyczących turystyki zimowej.

    TT Warsaw organizowane są od 1993 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska). Od 2009 roku organizowane są w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

    MT Targi są największym operatorem targowym w Warszawie i jednym z czołowych organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę i przygotowanie imprez targowych. Organizuje również najważniejsze wydarzenia targowe w Polsce dla różnych branż, m. in. EuroLab, EuroGastro, Lato, Wine & Spirits, TT Warsaw, Event, WorldHotel i in. Spółka MT Targi została wyodrębniona jako podmiot wyspecjalizowany w organizacji imprez targowych w 2009 roku ze spółki Międzynarodowe Targi Polska (MT Polska), która działa na rynku od 1993 roku i wcześniej odpowiadała zarówno za zarządzanie centrum targowym, jak również za organizację imprez targowych.

    MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska.  Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną hali, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Obiekty MT Polska usytuowane są przy ul. Marsa 56C na powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.

    Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się zarządzaniem centrum i organizacją targów. Od 2009 r., po wydzieleniu ze struktur grupy spółki MT Targi, która przejęła organizację imprez, MT Polska skupiła się na zarządzaniu centrum wystawienniczym.