Ponad 250 showroom-ów w dwóch pokaźnych i prezentujących się bardzo szykownie pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich przez trzy dni będzie miejscem rozmów o modzie. Blisko 400 marek będzie prezentować swoje premierowe kolekcje na sezon wiosna-lato 2011, a właściciele butików będą mieli aż trzy dni na zamówienie najnowszych wzorów.
Na najważniejsze w Polsce modowe wydarzenie biznesowe składają się cztery ekspozycje tematyczne: Salon Odzieży i Dodatków NEXT SEASON, Salon Bielizny i Mody Plażowej BODY STYLE, Salon Mody FAST FASHION oraz Targi Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych BTS.
– Po kilku edycjach odbywających się osobno targów odzieżowych i obuwniczych powróciliśmy do kompleksowej formuły „odzież + buty + bielizna + akcesoria”. Okazuje się, że branże są sobie potrzebne, a handlowcy chcą ubierać swoich klientów od stóp do głów – mówi dyrektor poznańskich targów mody, Edyta Bonin-Kanikowska.
W Poznaniu mają miejsce nie tylko premiery najnowszych kolekcji, lecz także debiuty rynkowe nowych marek. Swoją pierwszą kolekcję prezentuje tu m.in. marka Drywash. Nie brakuje również nowinek technologicznych – nowością są buty ważące mniej niż 100 gram dzięki innowacyjnym metodom klejenia.
Na zaproszonych gości – przede wszystkim osób związanych zawodowo z branżą mody – oprócz ogromnej ilości kolekcji do obejrzenia w showroomach i podczas pokazów czekają także seminaria dotyczące trendów na przyszłe sezony oraz technik sprzedaży. Dzisiaj w programie między innymi pokaz brafittingu czy seminarium „Dlaczego sprzedawcy nie sprzedają”.
Przed nami uroczysta gala nagród poznańskich targów mody, na której zostaną przedstawieni laureaci prestiżowych Złotych Medali MTP oraz Fashion Website Awards. Wieczorem odbędzie się premierowy pokaz kolekcji młodej projektantki Agnieszki Kawala-Surma.
Modowe święto potrwa do czwartku.
Więcej informacji o targach: www.nextseason.mtp.pl