Sukces III Retail Marketing Forum

     Sukces III Retail Marketing Forum
    III Retail Marketing Forum

    Ponad 100 osób przyciągnęło III Retail Marketing Forum. Uczestnicy imprezy mogli się dowiedzieć, jakie trendy konsumenckie, handlowe i rynkowe można zaobserwować w branży lifestylowej.

    III Retail Marketing Forum zorganizowane przez wydawnictwo Promedia miało miejsce 17 czerwca w Warszawie. Cykl seminariów otworzył wykład Patrycji Dzikowskiej, starszego konsultanta działu analiz i doradztwa Jones Lang LaSalle. Zaprezentowała ona zmiany na rynku nowoczesnego handlu, wpływ kryzysu na strategie deweloperów i  rozwój centrów handlowych.  Następną prelekcję poprowadziła Ewa Jarosz, badacz w sektorze badań jakościowych TNS OBOP, która przedstawiła badania Trend Hunter ilustrujące ewolucję zachowań europejskich konsumentów oraz różnice między konsumentami z różnych krajów.

    Z kolei Joanna Kwiatkowska, kierownik działu badań jakościowych PBS DGA, opowiedziała o wypływie przestrzeni na decyzje zakupowe, jakie elementy wyposażenia skłaniają klientów do większych zakupów a jakie zniechęcają. Natomiast z wykładu Jacka Kotarbińskiego, prezesa POPAI, można było dowiedzieć się, jakie są trendy w shopper marketingu w Polsce. O tym, jak zwiększyć sprzedaż poprzez właściwe szkolenia  sprzedawców, można było posłuchać na prelekcji Jerzego Osiki, prezesa Promedia. Krzysztof Kuwałek, prezes oraz Sławomir Ziętarski, dyrektor operacyjny Brain Juice doradzali zaś,  jak wykorzystać w działaniach marketingowych potencjał internetu. Uczestnicy mogli zapoznać się również z zasadami skutecznej komunikacji sklepu i centrum handlowego, dzięki wykładowi  dr Marka Borowińskiego, właściciela portalu VisualMerchandising.biz.

    Część wykładową zwieńczył panel dyskusyjny, w którym oprócz prelegentów Forum wzięli udział: Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry, Sebastian Januszko, lider projektów shopper insights w TNS OBOP,  Jerzy Klimek, pełnomocnik zarządu Centrum Dystrybucji Korczowa Dolina i Tomasz Zgliczyński – Cuber, dyrektor firmy Codes. Eksperci rozmawiali o skutecznej promocji w handlu detalicznym.

    Podczas III Retail Marketing Forum wręczono certyfikaty Polish Product. Zdobyły je firmy Bialcon, Molton i Piotr. Firma DCB. przyznała bezpłatne szkolenia z zakresu rozpoznawania fałszywych banknotów dwóm uczestnikom Forum, firmom– Klose i Bialcon.

    Na koniec spotkania uczestnicy mogli się cieszyć z upominków, które ufundowali: Farmona, Galeo, Morze Urody, Samanta, Owocowe Bukiety, Podravka, Akademia Wdzięku, Mary Kay, Uniontex, Morfeo i Teofilów.

    Partnerami III Retail Marketing Forum były firmy: DCB, Logwin, Korczowa Dolina, targi Tendence (Messe Frankfurt), Junta de Castilla y Leon, Moda Cyl, a.net.pl, Wiko, Virtus, targi Invest Hotel i Meble Polska (MTP) oraz Polish Product.

    Patronatem medialnym imprezę objęły: „Fashionbusiness”, „Moda Męska”, „Moda Damska”, „Obuwie i Galanteria”, „Producent Odzieży”, „Ambiente”, „Tekstylia w domu”, „Horecamagazine.pl”, „Świat Elit”, „Meble Plus”, FashionMedia.pl, Galeriehandlowe.pl, Kolordesign.eu, Psychologiakoloru.pl, VisualMerchandising.biz, Psychologiakoloruwinternecie.pl, Designteka.pl, Meble.pl, Decolink.pl, marketingowiec.pl.

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here