Nominacje do YouTube Works Awards 2022. Sprawdź, kto może wygrać w poszczególnych kategoriach

YouTube Works Awards 2022Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. W tym roku nagrody zostaną przyznane aż w siedmiu kategoriach, a Grand Prix konkursu otrzymają twórcy najlepszej spośród nagrodzonych kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji z wykorzystaniem YouTube. 

Jury, złożone z 27 ekspertów z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Które kampanie okazały się najbardziej efektywne i kreatywne według jury?

Pełna lista poniżej:

Multiscreen Excellence

Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday – CCC

Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker

Wokas – Rośliny Cię Pokochają – Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films

Compelling Storytelling

Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG

Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker

Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House

Dzikie Białko – Storytel, Don’t Panic Production

Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production

Art & Culture

Akademia Dolce Vita by Delonghi – De’Longhi S.A., Performance Media

Tiger Battle – Grupa Maspex Sp. z.o.o.

Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland

Reklama kursu “Projekt Fotografia” – Projekt Fotografia

Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency

Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production

Ingenious Insight

Poradnik Świątecznego Przetrwania – Fundacja JiM, BBDO WWA

Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG

Szczęśliwe kurki! – Grupa Maspex Sp. z.o.o., Feeders, Starcom

Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland

Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Action Driver

Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz – Empik, Plej

Poszukiwacze zaginionych płatków – Grupa Maspex Sp. z.o.o., Dziadek do orzechów

Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle – Euro-net Sp. z o.o. / OleOle, Welcome Digital

Na szczęście masz BLIKA – Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, Change Serviceplan Poland

Twisto Xmas – Twisto Polska Sp. z o.o., Sales&More

The Underdog

Reklama kursu „Projekt Fotografia” – Projekt Fotografia

Misja: Praca – RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT

Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House

Rozśpiewaj się na świat – Varsztatovnia

Force for Good

Stwórzmy razem mapę firm zero waste – ING Bank Śląski, GONG, Mediahub

Pierwsza Pomoc Ludzkości – Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media

#PięknoBezFiltra – DOVE, Yellow Cups

Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme

Podaruj Wigilię – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Starcom

Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali 23 listopada 2023 roku. Nominacje możecie sprawdzić także na stronie konkursu.

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.