Firma Lajuu, która wspólnie z Weroniką Rosati chce podbić rynek kosmetyczny naturalnymi, wegańskimi produktami pielęgnacyjnymi, skrupulatnie realizuje założony plan rozwoju. Zgodnie z zapowiedzią, w trakcie trwającej kampanii crowdfundingowej, w poniedziałek 31 maja br. rozpoczęła sprzedaż kosmetyków w sklepie internetowym marki. Zapowiada także kolejne serie produktów oraz linię skierowaną do mężczyzn.
Łódzka firma Lajuu, za którą stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych, rozpoczęła sprzedaż swoich produktów. Nowa marka współtworzona przez aktorkę i celebrytkę Weronikę Rosati oferuje naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach kosmetyki. Kluczową rolę odgrywają w nich aktywne, skoncentrowane formuły i składniki pochodzenia naturalnego, takie jak ekstrakty i oleje, wzbogacane innowacyjnymi komponentami. Preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała marki Lajuu sprzedawane w szklanych opakowaniach są dostępne od 31 maja br. w sklepie internetowym marki.
– W ostatnim dniu maja zgodnie z planem rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym, ale prowadzimy także rozmowy m.in. z perfumeriami. W pierwszej serii Lajuu mamy trzy preparaty brązujące: liftingujące serum do twarzy, balsam do ciała z kompleksem antycellulitowym oraz samoopalacz do ciała z formułą anti-aging. Każdy z nich nadaje skórze efekt złocistej opalenizny oraz ma intensywne działanie pielęgnacyjne. Równocześnie z kosmetykami brązującymi do sprzedaży trafił pierwszy preparat zapowiadający kolejną serię – antyoksydacja – mówi Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Już w sierpniu br. na rynku będzie dostępna następna seria produktów współtworzonych przez Weronikę Rosati – kuracja. Znajdą się w niej balsam do ciała drenująco-wygładzający, serum do ciała wyszczuplające oraz serum ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu – dodaje.
Marka Lajuu by Weronika Rosati skierowana jest do kobiet w wieku 25+, które od kosmetyków oczekują skuteczności oraz tego, aby były naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Produkty można nabyć w sklepie internetowym www.lajuu.pl, a ich ceny mieszczą się w przedziale od 129 do 169 złotych. Jak informują założyciele, trwają także prace nad serią kosmetyków naturalnych skierowaną do mężczyzn – Lajuu Men. W perspektywie najbliższych kilku lat Lajuu planuje poszerzyć ofertę o produkty prozdrowotne, takie jak shoty witaminowe i kolagen w płynie.
Lajuu to polska marka premium z naturalnymi, wegańskimi i nietestowanymi na zwierzętach kosmetykami do pielęgnacji skóry. Jest współtworzona przez aktorkę Weronikę Rosati, dyrektor kreatywną marki Lajuu, oraz Anetę Stacherek – prezes Lajuu SA i założycielkę Bellamama – firmy z naturalnymi kosmetykami dla kobiet w ciąży i po porodzie. Pierwszą linią Lajuu by Weronika Rosati są kosmetyki brązujące inspirowane słoneczną Kalifornią, a kolejną tworzą preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Marka stawia na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego, które wzbogaca innowacyjnymi komponentami m.in. biofermentem z bambusa i roślinnym botoksem. Unikalne kompozycje sprawiają, że codzienna pielęgnacja staje się niezwykle przyjemnym doznaniem, zapewniającym piękny, młody, a przede wszystkim zdrowy wygląd skóry. Kosmetyki Lajuu by Weronika Rosati są dostępne w sprzedaży w sklepie internetowym www.lajuu.pl od 31 maja 2021 roku. Ceny mieszczą się w przedziale od 129 do 169 zł.